Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:709542
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 43 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sadarbība pusaudžu vecumposmā    5
1.1.  Pusaudžu vecumposma raksturojums    5
1.2.  Sadarbības jēdziena teorētiskais skaidrojums    13
1.3.  Sadarbības veicināšana pusaudžiem mūsdienu deju nodarbībās    23
2.  Pusaudžu sadarbības analīze mūsdienu deju nodarbībāsBJC „Junda”    29
2.1.  Mūsdienu deju kolektīva BJC „Junda” vispārējs raksturojums    29
2.2.  Empīriskā pētījuma norise BJC „Junda” mūsdienu deju kolektīvā    30
2.3.  Empīriskajā pētījumā iegūto rezultātu analīze un interpretācija    35
  Secinājumi    55
  Izmantotā literatūra un informācijas avotu saraksts    56
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1) Lielākā daļa respondentu ikdienā spēj sadarboties, taču ir novērojamas grūtības gados jaunāko dejotāju vidū, līdz ar to pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī respondenta spēja ikdienā sadarboties;
2) Ikdienas aktivitātēs sadarbībai ir liela nozīme, un pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī sadarbības nozīme ikdienas aktivitātēs;
3) Pieaugot respondenta spējai ikdienā sadarboties, pieaug arī sadarbības nozīme respondenta ikdienas aktivitātēs un respondenta sadarbības efektivitāte;
4) Lielākoties deju kolektīvā ir novērojama efektīva sadarbība, taču eksistē arī šķēršļi, kas liedz gados jaunākiem dejotājiem efektīvi sadarboties, līdz ar to, pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī respondenta sadarbības efektivitāte;
5) Sadarbība deju kolektīvā lielākoties izpaužas kā savstarpējo attiecību veidošanās, vērtību, ideju un iemaņu iegūšana un komandas darbs;
6) Sadarbību deju kolektīvā ietekmē kolektīva dalībnieki, kolektīva pedagogi un apkārtējā vide, taču visbūtiskāk kolektīva dalībnieki;
7) Pedagogam ir būtiska nozīme sadarbības veicināšanā respondenta deju kolektīvā;
8) Respondenta vēlmes, vajadzības un iespējas ne vienmēr deju kolektīvā tiek izprastas, kas var radīt šķēršļus efektīvai sadarbībai, taču pieaugot respondentu vecumam, pieaug arī respondenta vēlmju, vajadzību un iespēju pamatotība;
9) Pieaugot respondentu vecumam, samazinās to faktoru apjoms, kas traucē respondentam efektīvi sadarboties deju kolektīvā;
10) Būtiskākie faktori, kas traucē respondentiem sadarboties ir vienaudžu attieksme, kompleksi un raksturu atšķirība;
11) Būtiskākie faktori, kas veicinātu sadarbību deju kolektīvā ir bieža saskarsme, pozitīva attieksme un atbalsts;
12) Deja ir nozīmīga ikdienas darbība, kas veicina sadarbību pusaudžu vidū;
13) Mūsdienu deju nodarbībās tiek iegūtas spējas un prasmes, kas attīstīta respondenta personību;
14) Veiktie novērojumi liecina, ka pusaudži ir tendēti uz pašattīstību un izaugsmi.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1355509
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties