Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Consumerism in the Movies American Beauty and Fight Club

     

    Eseja1 Māksla

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:707866
 
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.1996.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

In society today, the ownership of materialistic possessions is attributed to ones happiness. People believe that success is defined as assets accumulated throughout life, rather than looking at achievements or accomplishments of people. In the movies Fight Club and American Beauty, the values of happiness are interpreted incorrectly. This interpretation is consumerism. Consumerism is the myth that consuming will gratify an individual. Consuming can be purchasing anything from a yacht to a book. Consumerism is encouraged through advertising in corporate America. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1257567
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties