Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:704082
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.02.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Prezidenti lieto dažādus komunikācijas ceļus, lai izplatītu informāciju un tādā veidā veidotu sev pozitīvu un publisku tēlu. Tādi mediji kā avīzes, radio un telefons, televīzija un internets palīdz veidot publisko tēlu.

Kopš Rūzvelta Teodora laikiem katrs prezidents ir atzinis nepieciešamu sadarboties ar presi, lai veidotu pozitīvu politisko tēlu. Mediju stratēģijas tiek veidotas, lai iegūtu amatu; sabiedrisko attiecību mērķi ir tieši vai netieši saistīti ar Baltās mājas darbiniekiem, galveno valdības departamentu vadītājiem un kabineta locekļiem. Prezidents nosaka, kādu komunikācijas stilu viņš vēlas pielietot: noteiktu menedžmentu, kur neviens nerunā ar presi bez atļaujas vai arī brīvu menedžmentu, kad darbiniekiem ir atļauts brīvi runāt ar presi. Prezidents Niksons šo uzdevumu uztvēra ļoti svarīgi un izveidoja Komunikāciju departamentu, kuru turpmāk izmantoja arī visi nākamie prezidenti.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties