-
SIA "LIID" biznesa plāns
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Anotācija angļu valodā (annotation) | 5 | |
Kopsavilkums | 6 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 8 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 8 |
1.2. | Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture | 9 |
1.3. | Uzņēmuma misija un mērķi | 9 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 10 |
2. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 12 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana | 12 |
2.2. | Uzņēmuma sortiments un tā raksturojums | 13 |
2.3. | Pakalpojumu kvalitāte | 14 |
2.4. | Pakalpojumu eksporta iespējas | 14 |
2.5. | Ziņas par patentu un licenču, preču zīmju autortiesībām u.c. intelektuālā īpašuma objektu aizsardzību | 15 |
3. | Tirgus analīze | 16 |
3.1. | Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums | 16 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 18 |
3.3. | Konkurentu analīze (to sniegtie pakalpojumi un cenu politika) | 21 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 23 |
4. | Mārketinga stratēģija | 25 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 25 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 26 |
4.3. | Pakalpojumu tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 26 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns | 29 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 29 |
5.2. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 30 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 32 |
6. | Uzņēmuma vadība | 34 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 34 |
6.2. | Uzņēmuma nodarbinātais personāls | 35 |
7. | Problēmas un risks | 40 |
7.1. | Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi | 40 |
8. | Finanšu informācija | 41 |
8.1. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 41 |
8.2. | Bilance | 41 |
8.3. | Kredīta atmaksas grafiks | 42 |
PIELIKUMI | 44 | |
1. | pielikums | 45 |
2. | pielikums | 47 |
3. | pielikums | 48 |
4. | pielikums | 49 |
5. | pielikums | 50 |
Izmantotie informācijas avoti | 54 |
Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība.
Uzņēmuma pamatdarbība, papilddarbība tika noskaidrota pēc NACE klasifikatora, uzņēmuma precīzai darbības noteikšanai.1
Uzņēmuma SIA „LIID” statūtos noteiktos pamatdarbības virzieni:
1.Konsultēšana komercdarbībā un vadībzinībās (NACE 1.1 - 74.14);
2.Tirgus un sabiedriskās domas izpēte (NACE 1.1 - 74.13);
3.Citas ar datoriem saistītas darbības (NACE 1.1 - 72.60);
4.Pārējie citur neklasificēti komercpakalpojumi (NACE 1.1 - 74.87).
1.2. Uzņēmuma (biznesa idejas) vēsture
Ideja par uzņēmuma SIA „LIID” dibināšanu radās uzņēmēju pieprasījuma rezultātā. Pēdējā laikā arvien lielāka uzmanība tiek pievērsta korporatīvā tēla un identitātes veidošanai. Par to interesējas gan privātuzņēmumu vadītāji, gan valsts iestāžu pārstāvji, gan privātpersonas, lai viņi tiktu plaši atpazīti un viņu piedāvātais produkts augsti pieprasīts. Ir divi galvenie iemesli, kas nosaka tēla veidošanas aktualizāciju šobrīd: modes tendence un racionāla nepieciešamība. Sabiedrībai ir svarīgi ar kādiem un cik godīgiem mērķiem uzņēmums sasniedz savus mērķus.
1.3. Uzņēmuma misija un mērķi
Uzņēmuma misija.
SIA „LIID” misija ir izmantot visus iespējamos resursus, lai pasūtītājam radītu maksimālu pievienoto vērtību korporatīvajam tēlam un identitātei.
Uzņēmuma mērķi.
Uzņēmuma SIA „LIID” stratēģiskie mērķi:
Nodrošināt konkurētspējīgu darbības pakalpojumu sniegšanu tirgū;
Nodrošināt ilgtspējīgu uzņēmuma attīstību;
Pilnīgi izmantot pieejamos resursus efektīvai klientu vēlmju apmierināšanai;
Ieviest jaunievedumus pārstāvētajā nozarē;
Kļūt par Latvijas Sabiedrisko attiecību kompāniju asociācijas (LSAKA) biedru.
Uzņēmuma SIA „LIID” taktiskie mērķi:
Radīt vismaz 5 jaunas darba vietas;
Celt darbinieku kvalifikāciju, apmaksājot tiem mācību kursus;
Nodrošināt zīmola atpazīstamību Latvijā;
Piesaistīt klientus, izmantojot reklāmu un citus mārketinga pasākumus.
Uzņēmuma SIA „LIID” operatīvie mērķi:
Atrast piemērotas biroja telpas un iekārtot tās;
Izstrādāt efektīvu un precīzu rīcības taktiku uzņēmuma ilgtspējīgai attīstībai;
Izsludināt vakances uz amatiem lielākajās sludinājumu aģentūrās un internetā;
Izveidot interneta mājas lapu;
Izveidot reklāmu internetā un ievietošanai populārākajos žurnālos un avīzēs;
Izveidot ilgtspējīgas attiecības ar sadarbības partneriem.…
Biznesa plāns izstrādāts integrēto komunikāciju pakalpojumu uzņēmumam SIA „LIID”. Uzņēmums piedāvās integrēto komunikāciju pakalpojumus (reklāmas un mārketinga, sabiedrisko attiecību un dizaina instrumenti) juridiskām personām, pārsvarā mikro, mazajiem, vidējiem uzņēmumiem un individuālajiem komersantiem, kā arī valsts iestādēm un privātpersonām. Noslēdzot pirmo komercdarbības gadu, SIA „LIID” būs sasniedzis neto apgrozījumu aptuveni 30 400 LVL vai 2533.33 LVL/mēn. Uzņēmuma personāls sastāvēs no vadītāja, reklāmas un mārketinga speciālista, sabiedrisko attiecību speciālista un dizaina speciālista. Biznesa plāns sastādīts ar mērķi pārliecināties vai SIA „LIID” būs konkurētspējīgs integrēto komunikāciju pakalpojumu tirgū. Tā kā integrētās komunikācijas pakalpojumi ir heterogēns produkts, tad SIA „LIID” par prioritāro nosacījumu savas konkurētspējas veicināšanai izvirza kvalitāti, cenu politiku un mērķa auditoriju. Kvalitāte tiks panākta piesaistot kompetentus speciālistus. Cenu politika būs modificējama, piedāvājot bāzes programmu variācijas, dažādām klientu vēlmēm. Mērķa auditorija, galvenokārt, būs jaunie uzņēmumi, veicinot to korporatīvā tēla un identitātes izveidošanu, kā arī reputācijas veidošanu. Akcents tiks likts uz savdabīgu pieeju klientam.
- Biznesa plāns
- SIA "LIID" biznesa plāns
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Biznesa plāns augstskolai44
-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Biznesa plāns augstskolai29