Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:700429
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Motivācijas teorētiskā būtība    6
1.1.  Motivēšanas modeļi    11
1.2.  Motivācijas teoriju klasifikācija    12
1.2.1.  Satura motivēšanas teorija    12
1.2.2.  Norises motivēšanas teorija    18
1.2.3.  Stimulējošās motivēšanas teorija    21
1.3.  Darbinieku motivācijas zudums    21
2.  Uzņēmuma SIA „Skaistuma studija „Amplee”” darbības raksturojums    23
2.1.  Uzņēmuma „Skaistuma studija „Amlpee”” misija un mērķis    25
2.2.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    27
2.3.  Uzņēmuma struktūra    27
3.  Pētījums par darbinieku motivāciju un klientu apmierinātību uzņēmumā „Skaistuma studija „Amplee””    27
3.1.  Klientu pētījumu analīze    28
3.2.  SIA „Skaistuma studija „Amplee”” darbinieku motivācijas pētījumu analīze    34
  SECINĀNĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    40
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    42
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀNĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Projekta darba mērķis ir sasniegts, jo teorētiski tika apskatīta motivācijas jēdziens un būtība, sniegta informācija par uzņēmumu „Skaistuma studija „Amplee”” darbību, veikts klientu un darbinieku pētījums, lai noskaidrotu darbinieku motivāciju.
Pēc projekta darba izstrādes autore izdara sekojošus secinājumus:
1) Darbinieku motivēšana ir nepārtraukts process, bez kura nav iedomājama neviena organizācijas un uzņēmuma ikdienas darbība;
2) Ir divi motivācijas veidi iekšējā un ārējā;
3) Uzņēmumā SIA „Skaistuma studija „Amplee”” darbinieku aptaujas rezultātā par svarīgāko motivējošo faktoru tiek uzskatīts atalgojums (12.attēls);
4) Aptaujātie klienti, tāpat kā darbinieki par svarīgāko motivējošo faktoru atzīst atalgojuma paaugstināšanu (8.attēls);
5) Noteicošie faktori, kāpēc klienti izvēlas uzņēmuma „Amplee” pakalpojumus ir produkcijas klāsts (30%), samērīgas cenas (20%) un iespēja iegādāties preces un pakalpojumus ar atlaidēm (17%), skatīt 7.attēlu;
6) 54% aptaujāto klientu uzskata, ka uzņēmuma vadība dara pietiekami, lai motivētu darbiniekus.

Rezultātā autore izvirza šādus priekšlikumus:
1) Pārskatīt atalgojuma sistēmu it īpaši piemaksas. Vadībai būtu nepieciešams veikt piemaksu korekciju.;
2) Darbs apkalpojošā sfērā ir ne tikai fiziski, bet arī psiholoģiski grūts. Līdz ar to, lai darbinieks neuzkrātu pārmērīgu darbā radīto stresu, vadībai vajadzētu rīkot ārpusdarba kolektīvos pasākumus;
3) Vadībai noteikti vajadzētu rast iespēju paaugstināt darbinieku kvalifikāciju, sūtot dažādos kursos, jo atkarībā no personāla darbības kvalitātes veidojas ārējais uzņēmuma tēls, darbinieks ir kā reklāma, kas bieži vien arī nosaka to, vai klients vēlēsies atgriezties attiecīgajā uzņēmumā.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties