Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Kultūras faktoru un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidošanā: produktu simboliskās lomas reklāmas ziņojumos

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:700286
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ir ieviestas piecas produktu simboliskās lomas, kas atspoguļo kultūras vērtības:
1.produkti ir līdzekļi, kas savieno sociālo statusu. Produkti bieži vien raksturo patērētāju sociālo statusu. Statusa simboli var būt, piemēram, Gucci šalle, Mercedes mašīna vai Rolex pulkstenis. Centrālajās pilsētās, tāpat svarīgi statusa simboli var būt, piemēram, pāris Air Jordan sporta apavi. Tirgotāji cenšas ieviest savu produktus kā prestiža simbolus, vai arī mērķē uz bagāto biznesa varu vai centrālo pilsētu jauniešiem. [2., 417]

Šeit kā piemēru var minēt HUGO BOSS apģērbu līniju vīriešiem BOSS (skat. pielikumu 1). Tas ir zīmols, kas komentārus neprasa.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1123385
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties