Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:696671
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tā kā CSDD ir valsts akciju sabiedrība, tad varam secināt, ka šī kampaņa ir sociāla kampaņa, tātad sociāla reklāma. Tā vērsta uz konkrētu sabiedrības daļu – autovadītājiem. CSDD sadarbībā ar Valsts policiju un Satiksmes ministriju attīstīja un izvērsa šo kampaņu 2009. gadā no 10.novembra līdz 29.novembrim. Kampaņas pamatojums bija nenoliedzami patiesā statistika:
1/3 avāriju iemesls ir braukšanas ātruma pārsniegšana un nepareiza ātruma izvēle
gandrīz katrs otrais uz ceļa fiksētais pārkāpums ir par ātruma pārsniegšanu
visbiežāk ātrs braukšanas stils piemīt gados jaunākiem satiksmes dalībniekiem vecumā no 18-30 gadiem
Vai ātri braucot, mērķi ir iespējams ātrāk sasniegt? Pārsniedzot ātrumu par 20 km/h, ceļa posmu Ogre-Rīga var veikt par 3 minūtēm ātrāk nekā ievērojot ātrumu. Tādēļ ir pamatots jautājums vai ir vērts riskēt?
Šogad par ātruma pārsniegšanu sodīti vairāk nekā 88 tūkstoši autovadītāju.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties