Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:695308
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Vēl reklāma atšķiras pēc izplatīšanas līdzekļiem. Ir ļoti daudz variantu, kā var izplatīt reklāmu. Parasti tiek iedalītas divas grupas:
• virs – kompetences reklāma: prese, radio, televīzija, vides un transporta reklāma, kino, internets;
• zem – kompetences reklāma: tiešais pasts, tirdzniecības literatūra, citi mārketinga materiāli, sponsorēšana, tirdzniecības veicināšanas pasākumi.
Eksistē vēl viens veids, kā klasificēt reklāmu. Saskaņa ar to, reklāmu var iedalīt astoņas grupās:
• tirdzniecības markas reklāma;
• mazumtirdzniecības reklāma;
• politiskā reklāma;
• adrešu – izziņu reklāma;
• novirzīta – atbildes reklāma;
• biznesa reklāma;
• iestāžu reklāma;
• sabiedriskā reklāma.
Secinājumā var teikt, ka mūsdienas starptautiskā reklāmas industrija ļoti strauji attīstās. Šodien nav iespējams iedomāt sabiedrību bez daudzveidīgas reklāmas. Taču vajag atcerēties, ka reklāma nav tikai komunikācijas veids, bet arī svarīga ekonomikas sastāvdaļa.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1232289
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties