Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:694288
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pārtikas lielveikals „Selver” veic SA aktivitātes (pasākumus bērniem, akcijas (t.sk. izdevīgāka lojālo klientu kartes piešķiršana) labdarību, palīdzot vietējām skolām, bērnudārziem, konkursi, pirms tam un pēc tam – preses relīzes par pasākumiem, mediju aicināšana uz šiem pasākumiem, „Selver” informatīvās avīzes izveidošana), lai veicinātu labvēlīgas attieksmes veidošanos Ogres rajona iedzīvotāju vidū, kā arī jaunu patstāvīgo klientu piesaistīšanu.

1.Pētījums pirms kampaņas sākšanas, lai noteiktu mērķgrupu: masu aptaujas veikšana (anketēšana un web-aptauja), kurā tiktu iegūta šāda nepieciešamā informācija:
Cilvēku attieksme pret lielveikalu „Selver”;
Izvēles motīvi par labu „Selver” vai kādam citam lielveikalam;
Iepirkšanās paradumi;
Pastāvīgo klientu (kuriem ir „Selver” klenta karte) sociāldemogrāfisko raksturojumu (šī mērķgrupa būtu primārā – lai noturētu pastāvīgos klientus un veidotu ilgtermiņa attiecības).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1126565
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties