Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:693275
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kādēļ izvēlēties sociālos medijus zīmola komunikācijā?
Sociālie mediji ir ietekmīgākais un populārākais interneta resurss
Sociālie mediji ir efektīvi (iespējas tieši un precīzi uzrunāt mērķauditoriju tai atbilstošā veidā un vidē)
Sociālie mediji ir ilgtermiņa ieguldījums uzņēmuma tēlā (Iespēja veidot attiecības starp esošajiem un topošajiem klientiem. Atmiņā paliekoša komunikācija.)
Kamēr uzņēmumi vēl domā par iespēju apgūt sociālos tīklus, tikmēr viņu konkurenti jau aktīvi darbojas un uzrunā patērētājus
Kā arī tos izmanto daudzi uzņēmumu esošie un topošie klienti
Arvien vairāk klienti vēlas komunicēt ar uzņēmumiem soc. tīklos
Iemantotie sekotāji piesaista jaunus sekotājus un klientus (pēc veiksmīgas komunikācijas ar zīmolu)

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1373147
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties