Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:691529
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.08.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Korporatīvās sociālās atbildības jēdziens    4
1.1.  Korporatīvās sociālās atbildības platforma    5
1.2.  Iesaistītās puses korporatīvajā sociālajā atbildībā    7
1.3.  Korporatīvās sociālās atbildības būtība    7
1.4.  Argumenti „par” un „pret ”korporatīvo sociālo atbildību    8
2.  Korporatīvā sociālā atbildība un sabiedriskās attiecības    9
3.  Korporatīvās sociālās atbildības un uzņēmējdarbības ētikas saikne    9
4.  Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā    10
3.1.  Korporatīvās sociālās atbildības principi Latvijā    11
3.2.  Korporatīvās sociālās atbildības uzdevumi Latvijai    12
3.3.  Zaļā grāmata un korporatīvā sociālā atbildība    12
5.  Korporatīvās sociālās atbildības veidošanas un īstenošanas vispārējie principi un reālie kritēriji    13
5.1.  Korporatīvā kultūra kā korporatīvās sociālās atbildības veidošanas un īstenošanas pamats un sastāvdaļa    13
5.2.  Instrumenti korporatīvās sociālās atbildības programmu veidošanai un analīzei    14
6.  Korporatīvā sociālā atbildība ekoloģiski un sociāli riskantās ekonomikas nozarēs    15
7.  Korporatīvās sociālās atbildības programmas veidošana un īstenošana pasaulē un Latvijā    16
6.1.  Attīstības tendences Eiropas Savienībā un pasaulē    17
8.  Korporatīvās sociālās attīstības programmu veidošanas un īstenošanas problēmas    19
9.  Ieteicamās korporatīvās sociālās atbildības programmas veidošanas metodes    21
  Secinājumi    23
  Bibliogrāfiskais saraksts    24
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Latvijā korporatīvās sociālās atbildības principi sākuši un turpina attīstīties stihiski.
KSA ir plānotas , sistemātiskas un strukturētas darbības, kas paredz uzņēmuma un sabiedrības ilgtermiņa attīstību un sadarbību.
KSA ir praktisks uzņēmējdarbības instruments peļņas gūšanai un sabiedrības vispārējā labuma vairošanai.
Labākie veidi, lai informētu par uzņēmuma sociāli atbildīgo praksi, ir masu mediji, reklāma, uzņēmuma mājaslapa, internets un tieša komunikācija ar sabiedrību.
Lai KSA būtu praktiski un pilnvērtīgi izmantojama kā biznesa instruments, precīzi jāizzina, kādas ir atsevišķu kopienu un indivīdu sociālās intereses, ko vēlas sabiedrība kopumā.
KSA ir brīvprātīgs standarts, un to var pielietot jebkura lieluma un jebkuras industrijas uzņēmumā.
KSA programma ir jauna iespēja atšķirties no konkurentiem, iemantojot labāku reputāciju un tēlu, kas atbilsts potenciālajām klientu un investor prasībām.
KSA ir uzņēmējdarbības pastāvīgas attīstības iespēja.
KSA ir jauns veids, kā pelnīt vairāk, vienlaikus izpelnoties līdzcilvēku atzinību.
KSA veidošanas un īstenošanas pamatnosacījums ir korporatīvā kultūra.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties