Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:690885
 
Vērtējums:
Publicēts: 23.10.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

3.2 recommendation
Where there is money there is the question of ethics which each business has to follow. In our perspectives, targeting minorities strategy is just an important aspect of target marketing and can be employed in most business. However, it doesn't make sense in some area. For example, in terms of the needs of rice, gas and electricity, targeting majorities or mass marketing strategy should be developed because those are the basic needs of consumers. According to Kotler, P., target marketing issue is not who is targeted but rather how and for what. Socially responsible marketing calls for segmentation and targeting that serve not just the interests of the company but also the interest of those targeted (4). In sum, we can say that marketing remains possible wherever it is not exploitative and legal.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1289512
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties