Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:686426
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Datu analīze
Analizējot datus tiek apstiprināta hipotēze par līdzību, kas liecina, ka sabiedriskuma līmenis ietekmē mācību rezultātus, taču, ņemot vērā, ka nav vēl trešās grupas ar zemu sabiedriskuma līmeni rezultātus nevar uzskatīt par pilnīgi patiesiem.
Rezultāti norāda, ka vidējā atzīme ir augstāka jauniešiem ar normālu sabiedriskuma līme, bet jauniešiem ar augstu sabiedriskuma līmeni vidējā atzīme ir nedaudz zemāka. Varu secināt, ka pārāk augsts sabiedriskuma līmenis ietekmē negatīvi uz mācību rezultātiem, iespējams šiem jauniešiem vienkārši neatliek laika mācībām, jo aktivitātes sabiedrībā, kopā ar draugiem aizņem lielāko laiku, ko vajadzētu veltīt mācībām. Protams, ir jaunieši neatkarīgi no sabiedriskuma līmeņa, kas prot turēt līdzsvaru starp mācībām un aktivitātēm sabiedrībā, tādējādi nepasliktinot mācību rezultātus.
Vēl pie apstākļiem, kas var ietekmēt cilvēka darba produktivitāti var pieminēt arī saskarsmes barjeras, kam ir ļoti liela nozīme saskarsmes veidošanā ar apkārtējiem- temperamenta, rakstura, negatīvo emociju, slikta noskaņojuma barjeras u.c. Ņemot vērā to, ka konkrētajā vecuma grupā nespēju atrast jauniešus ar zemu sabiedriskuma līmeni, varu secināt, ka šajā vecumā cilvēki bez saskarsmes nevar iztikt, jo tā ir nepieciešama ik uz soļa. Ja aptaujas tiktu izsniegtas arī jaunākiem un vecākiem cilvēkiem, tad, manuprāt, būtu vieglāk atrast cilvēkus ar zemu sabiedriskuma līmeni.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1340001
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties