Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:684666
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.08.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
  Teorētiskā daļa    7
1.  Mārketinga attīstība brīvā tirgus apstākļos    7
1.1.  Mārketinga attīstības faktori    10
1.1.1.  Komunikācijas līdzekļu attīstība    12
1.1.2.  Zinātnes un tehnikas attīstība    15
2.  Tradicionālā mārketinga pāreja uz netradicionālo mārketingu    16
2.1.  Mārketinga jaunās netradicionālās formas un pieejas preču virzīšanai tirgū    20
  Empīriskā daļa    25
3.  Latvijas uzņēmumu pieredze mārketinga jomā    25
3.1.  Mārketinga netradicionālās metodes, kurus izmanto uzņēmumi    26
3.2.  Mārketinga pasākumu efektivitāte    29
3.2.1.  Latvijas spilgtākie piemēri    32
  Pētījums    38
4.  Patērētājs komunikācijā ar mārketingu    38
4.1.  Patērētāja attieksme pret precēm un pakalpojumiem    41
4.1.1.  Aptaujas analīze par patērētāja attieksmi pret precēm un pakalpojumiem    42
4.2.  Patērētāja attieksme pret mārketinga pasākumiem    49
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikumi    58
Darba fragmentsAizvērt

Kāpēc mārketings un kāpēc netradicionālais mārketings? Mārketingam, tāpat kā dzīvam organismam, ir nepieciešama attīstība. Mārketings un reklāma jau pastāv gandrīz gadsimtu un arvien biežāk tiek runāts par mārketinga efektivitātes samazināšanos un nespēju piesaistīt patērētāju uzmanību un interesi. Patērētājs pierod pie patstāvīgas reklāmas klātbūtnes visās savas dzīves jomās un sāk to ignorēt un vairīties no tās, attiekties pret to skeptiski un pat ironiski. Tradicionālā veļas pulvera reklāma ar smaidošiem bērniem un skaistiem, priecīgiem cilvēkiem TV skatītājā izraisa vēlmi aiziet uzsmērēt vēl vienu sviestmaizi vai uzsmēķēt reklāmas pauzes laikā. Tas nozīmē, ka patērētājs netiek sasniegs un reklāmdevēja nauda ir izmesta vējā.
Mārketingam ir vajadzīgi jauni komunikācijas kanāli, lai tas spētu attīstīties. Tradicionālās reklāmas efektivitāte samazinās, jo patērētājs to uztver ļoti skeptiski. Veiksmīgā netradicionālā mārketinga gadījumā ziņa izplatās ģeometriskā progresijā, kas dod efektīvu rezultātu. Attiecinot netradicionālo mārketingu uz reklāmu, veidojot to kā netradicionālu reklāmu, patērētājs tai uzticas vairāk, jo neuztver to kā reklāmu.
Tieši par netradicionālo mārketingu Latvijas uzņēmumiem, informācijas ir ļoti maz un uzņēmēji negrib mēģināt neko jaunu, jo baidās ciest zaudējumus. Citās valstīs netradicionālais mārketings tiek jau ļoti veiksmīgi izmantots. Netradicionālais mārketings, kas balstīts uz dažādu inovāciju izmantošanu produkta izplatīšanas procesā, šobrīd strauji attīstās un kļūst par neatņemamu sastāvdaļu komunikācijā ar patērētāju. Tā kā mārketings attīstās, tad uzņēmējiem vajadzētu papildināt savas zināšanas šajā jomā, nevis stingri pieturēties pie klasiskajām teorijām. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1134777
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties