Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:683358
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  SPA jēdziens    5
2.  SPA vēsture un attīstība    6
3.  SPA iedalījums    7
4.  SPA procedūras    10
5.  Baltic Beach Hotel    11
6.  Usma SPA Hotel    12
7.  Baltvilla Hotel    13
8.  Pētījums    14
  Secinājumi    19
  Ieteikumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Uzsākot savu darbu, autore bija izvirzījusi vairākus uzdevumus mērķa sasniegšanai, ko centās sasniegt, pētot teorētisko materiālu par SPA pakalpojumiem un viesnīcām, kā arī izanalizējot iegūtos aptaujas datus. Apskatot SPA pakalpojumus viesnīcās Baltic Beach Hotel, Usma SPA Hotel un Baltvilla Hotel, autore izdarīja šādus secinājumus:
1) Jo lielāka viesnīca, jo plašāks SPA pakalpojumu klāsts tiek piedāvāts klientiem.
2) Cenas atkarīgas gan no procedūras ilgumu, gan specifikas.
3) Lielākā daļa SPA pakalpojumu izmantotāju ir sievietes.
4) SPA procedūru klientu gaumes ir pārāk atšķirīgas, lai varētu noskaidrot populārākos pakalpojumus lielākās viesnīcās.
5) Liela nozīme, izvēlētos SPA viesnīcas pakalpojumus, ir atrašanās vietai.
6) Reklāma pozitīvi ietekmē SPA viesnīcu atpazīstamību.

Ieteikumi
Apkopojot gan teorētiskās zināšanas, ko autore ieguva darba izstrādes procesā, gan iegūtos aptaujas rezultātus, autore izdarīja secinājumus un izteica ieteikumus, kas varētu uzlabot SPA viesnīcu darbību un piesaistītu vairāk klientus:
1) Lai saglabātu nemainīgu pakalpojumu kvalitāti, SPA viesnīcām būtu jārūpējas par SPA centra speciālistiem, nepieļaujot biežas darbinieku maiņas.
2) Svarīgi SPA viesnīcās atpazīt patstāvīgos klientus un piedāvāt tiem atlaides vai īpašos piedāvājumus.
3) Popularizēt SPA kompleksu, kā atsevišķu, patstāvīgu iestādi, kuru var apmeklēt ne tikai viesnīcu viesi, bet arī „walk-in” klienti.
4) Baltic Beach Hotel vajadzētu informēt klientus par procedūru ilgumu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1314015
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties