Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:682183
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.03.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Bērna muzikalitātes attīstība ģimenē    5
2.  Apkārtējās vides ietekme bērna muzikalitātes attīstībā    7
3.  Praktiskais pētījums    9
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    16
  Pielikums    17
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Viena no aktuālākajām mūsdienu sabiedrības problēmām ir bērna izglītība, attīstība un pilnveidošanās, tāpēc bērna svarīga ir muzikālā darbība, jo muzikālā audzināšana ir cilvēka muzikālās darbības praksē uzkrāto vērtību apgūšanas veids un bērna vispusīgas attīstīšanas līdzeklis, kas veicina viņa intelektuālo, estētisko, runas un valodas, emocionālo, fizisko, sociālo prasmju u.c. attīstību.
2. Mūzikas klausīšanās veicina mūzikas uztveri un attīsta bērna muzikālo dzirdi, kur savukārt muzikālās dzirdes attīstību veicina dziedāšana, kas ir pamats, uz kura var veikt bērna turpmāko muzikālo attīstību.
3. No visām mākslām audzināšanas nolūkiem vislabāk noder mūzika, pareizāk – dziedāšana, jo tā ir pieejama visiem.
4. Jo agrīnāk bērnam tiek nodrošināta muzikālā audzināšana, jo labāk attīstās bērna muzikālās spējas, kas savukārt veicina vispusīgu bērna attīstību. Lai šīs spējas attīstītu un pilnveidotu, noteicoša loma ir muzikālajai audzināšanai ģimenē.
5. Iespējas ģimenē sākt nodarboties ar bērna muzikālo audzināšanu ir jau māmiņas grūtniecības laikā, t.i., tiklīdz bērns spēj uztvert skaņas. Māmiņas dziedāšana un īpaši šūpuļdziesmu dziedāšana ir pirmā ieteicamākā muzikālā audzināšana mazam bērnam. Mūzika bērniem sākas ar izpēti, imitēšanu un eksperimentēšanu. Tālāk tā virza pie diferencēšanas, radīšanas un jaunrades spēju attīstības.
6. Muzikālajai audzināšanai pamati tiek likti ģimenē, kādi tie ir, jau atkarīgs no konkrētas ģimenes un apstākļiem, kurus šī ģimene rada bērna muzikālajā audzināšanā. Bērna muzikālā attīstība ir sekmīgāka un straujāka, ja ģimenē vecāki bērnam veido muzikālu vidi, t.i.:
dzied kopā ar bērnu;
kopā ar bērnu iet rotaļās ar dziedāšanu;
kopīgi klausās muzikālas pārraides;
apmeklē koncertus, mūzikas pasākumus;
dod iespēju vērot vecāku muzikālās aktivitātes instrumentu spēlē, mājas muzicēšanā, t.i. organizē kopīgas mūzikas stundas ar bērniem.
7. Ģimenes lomas bērna muzikālajā attīstībā praktiskā izpēte liecina par mūsdienu vecāku vidēju vai pat zemu ieinteresētību sava bērna muzikālajā attīstībā, kas atbilstoši izpaužas bērnu muzikālo spēju attīstības rādītājos.
8. 78% aptaujāto vecāku uzskata, ka mūzika ir bērna vispusīgas attīstības līdzeklis.
9. Bērna attīstība notiek pieredzes gūšanas procesā, dažādās vidēs un dažādās aktivitātēs. Vecāku veidotā atbilstošā muzikālā vidē bērnam būs lielākas iespējas izpausties savā radošajā darbībā, un tikai tad, ja bērns jutīs vecāku atbalstu un interesi, šī radošā darbība spēs attīstīties un pilnveidoties.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1319804
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties