Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:678584
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  REKLĀMA UN TĀS VEIDI   
2.  ON-LINE REKLĀMU PRIEKŠROCĪBAS SALĪDZINĀJUMĀ AR KLASISKAJĀM MASU MĒDIJU OFF-LINE REKLĀMĀM   
3.  PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU REKLAMĒŠANAS METODES TIMEKLĪ   
3.1.  IZPLATĪTĀKĀS PRODUKCIJAS UN PAKALPOJUMU REKLAMĒŠANAS METODES INTERNETĀ   
3.2.  NEĒTISKĀS REKLAMĒŠANAS METODES TĪMEKLĪ   
3.3.  JAUNIEVEDUMI ON-LINE REKLAMĒŠANAS MOTODĒS   
3.3.1.  TĪMEKĻA ŽURNĀLU JEB EMUĀRU IZMANTOŠANA   
3.3.2.  VIDEO-VĪRUSI   
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS   
Darba fragmentsAizvērt

IEVADS
„Reklāma – tas ir ne tikai kāds ziņojums, bet tā ir sociāla parādība, kas ietekmē mūsu dzīves stilu un, savukārt, - no tās ir atkarīga.”
(R.Baners,S.Greisers) [1;596]
„Reklāma ir tirdzniecības dzinējs!” Šis sakāmvārds ir dzirdams no cilvēkiem jau tik sen, ka sāk likties, ka tā tas ir bijis vienmēr. Kā zināms reklāma ir viens no svarīgākajiem mārketinga komunikācijas veidiem.
„Reklāma kā ziņojumu izplatīšanās paņēmiens ir pazīstams jau sen, kopš XV gadsimta. Reklāmu izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu u.tml.” [1; 597]
Mūsdienīgam cilvēkam nav iespējams iedomāties savu dzīvi bez reklāmas. Tā ir visur, to var gan ieraudzīt, gan sadzirdēt, un tagad reklāmas veidu skaits ir tik liels, ka ir grūti minēt pilnīgi visus.
Tagadējo pasauli, pa mazam, pārņem vispārēja datorizācija. Ar datoru darbību un funkcijām jau ir pazīstama ne tikai jaunākā paaudze un darbspējīgie iedzīvotāji, bet arī mūsu vecvecāki un pat bērnudārza vecuma bērni.
Tādējādi, mārketinga un reklāmas speciālisti nolēma apvienot globālā tīmekļa un reklāmas resursus. Rezultātā patērētāji ieguva jaunu lielisku iespēju, saņemt nepieciešamu, svarīgu un aktuālu informāciju viņiem ērtā veidā un formā.
Kursa darba tēma ir „Produkcijas un pakalpojumu reklamēšana tīmeklī.” Darba mērķis ir sīki izpētīt reklāmu Internetā un noteikt web-reklāmas priekšrocības pār pārējām klasiskās reklāmas metodēm, ka arī aprakstīt atsevišķas on-line reklāmas metodes un izanalizēt iegūtos rezultātus.
Darbā tika izmantotas sekojošas metodes:
• Teorētiskā metode;
• Salīdzināšanas metode;
• Detalizācijas metode;
• Kritiskā metode.
Darba veidošanai tika izmantoti daudzi literatūras avoti, kuri ir noradīti literatūras avotu sarakstā. Tā kā kursa darbs ir tieši saistīts ar Internetu, tad ievērojamāko daļu no literatūras avotiem aizņem internet-resursi. Bet arī atsevišķi gribētos pieminēt grāmatas: V. Praude „Mārketings” un Романов А. „Реклама. Интернет-реклама”. Šīs grāmatas deva visspilgtāko teorētisko pamatu šī kursa darba izstrādei.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties