Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:678451
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Preču virzīšanas metožu būtība.
Mūsdienās mārketings ir sarežģītāks process nekā tikai produkta izstrāde, cenas noteikšana un sadale. Lai uzņēmums spētu pilnvērtīgāk realizēt savu produkciju, tam ir nepieciešama komunikācija ar pircēju.
Lai nodrošinātu efektīvu un veiksmīgu komunikāciju ar pircējiem, uzņēmumi slēdz līgumus ar reklāmas aģentūrām, pieņem darbā kvalificētus un zinošus speciālistus, apmāca tirdzniecības personālu utt.
Mārketinga komunikāciju komplekss ietver sevī četrus veidus:
Reklāma (advertising);
Produkta realizācijas veicināšana (sales promotion);
Sabiedriskās saskares/sabiedriskās attiecības (public relations);
Personiskā apkalpošana (personal selling).
Augstāk minētajam kompleksam ir arī cits nosaukums – metodes produktu virzīšanai tirgū, kas galu galā arī atspoguļo galīgo mārketinga komunikāciju mērķi – produkts jāpārdod tirgū.1…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −9,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1120252
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties