Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:675540
 
Vērtējums:
Publicēts: 21.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Konkurence un tās veidi   
1.1.  Pilnīgā konkurence   
1.2.  Monopolistiskā konkurence   
1.3.  Oligopols   
1.4.  Monopols   
2.  Konkurence automobiļu tirgū   
2.1.  Firmu skaits nozarē un galvenie konkurenti   
2.2.  Sortiments   
2.3.  Ģeogrāfiskais sadalījums   
2.4.  Tirgus segmentēšanās   
2.5.  Sadales kanāli   
2.6.  Spēja ietekmēt cenu līmeni   
2.7.  Produkta diferencētības pakāpe   
2.8.  Ārpuscenas konkurence   
2.9.  Spēja iekļūt nozarē   
3.  Valsts un citu organizāciju regulējoša loma   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Jaunu automobiļu tirdzniecība Latvijā aktīvi notiek jau 8 gadus. Nozare pa šo laiku ir augusi un attīstījusies. Uz doto brīdi šajā nozarē darbojas vairāk kā 40 uzņēmumi. Ja apskata automobiļu tirdzniecības apjomu, nākas secināt, ka tas arvien pieaug, ar katru gadu arvien vairāk pieaug arī firmu skaits nozarē, šī rādītāja tempiem gan ir tendence ar katru gadu samazināties.
Augstāk minētais pamato izvēlētā temata aktualitāti. Darbs varētu ieinteresēt pašus automobiļu tirgotājus un arī daudzus citus uzņēmumus, kam ir saistība ar šo nozari, piemēram, līzinga kompānijas, bankas, apdrošinātājus, dažādu auto piederumu un rezerves daļu ražotājus un pārdevējus. Pati nozare firmu skaita ziņā ir visai šaura, taču ar produkta apkalpošanu un izmantošanas iespējām ir saistītas ļoti daudz nozares.
Darba mērķis ir analizēt konkurenci jaunu automobiļu tirgū, noteikt tās veidu un apskatīt konkrētus nosacījumus, secināt, kas šajā nozarē konkurences vidē ir atšķirīgs no citām nozarēm.
Pamatojoties uz izvēlēto tematu un savākto datu veidu, darbā tika lietota grupēšana un salīdzināšana.
Kursadarbā kā galvenie literatūras avoti ir izmantoti Latvijas Republikas likumi, speciālā literatūra, valsts statistikas krājumi, žurnāli un laikraksti. Papildus tika izmantoti arī nepublicētie SIA “Auto Grupa TBF” un Latvijas Pilnvaroto Autotirgotāju Asociācijas materiāli.
Darbā bez teorētiskajiem jautājumiem, lai precīzāk varētu atklāt problēmas un izprast situācijas tiks izmantoti dati un piemēri no konkrēta uzņēmuma – SIA “Auto Grupa TBF”. Uzņēmums ir oficiālais Nissan un Jaguar pārstāvis Latvijā. Firma ir dibināta 1992.gadā. Iesākumā notika tikai Nissan markas automobiļu tirdzniecība un apkope firmā Baltserviss, Purvciemā. Vienlaicīgi notika celtniecības darbi Krasta ielā 97a. 1995.gada augustā celtniecības un telpu iekārtošanas 1.kārta tika sekmīgi pabeigta un SIA “Auto Grupa TBF” pastāvīgi uzsāka Nissan un citu automobiļu apkopes jaunajā autocentrā. Vienuviet šeit atrodas arī autosalons un firmas vadība. Celtniecība pilnībā tika pabeigta 1996.gadā. 1998.gadā tika atvērts vēl viens autocentrs Rīgā, Brīvības ielā, kur sākās jaunu Jaguar markas automobiļu tirdzniecība. Paralēli tika atvērta filiāle Daugavpilī, 1999.gadā līdzīgu servisu un tirdzniecības vietu atvēra arī Ventspilī. 1992.gadā SIA “Auto Grupa TBF” bija Latvijas Pilnvaroto Autotirgotāju Asociācijas dibinātāju vidū un aktīvi darbojas šajā sabiedriskajā struktūrā arī šodien. Firmas darbības laikā gan Latvijā, gan eksportam pārdots vairāk kā 2500 automobiļu, iekrāta to apkopes un ekspluatācijas pieredze. Firmā pašlaik strādā 90 cilvēki.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties