Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:674760
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 22 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Darbinieku motivācijas jēdziens    4
2.  Cilvēku vajadzības kā darba uzvedību noteicošais faktors    6
3.  Motivāciju teorijas un to analīze    10
4.  Motivācijas radīšanas galvenie paņēmieni    16
4.1.  Motivācijas radīšana, veidojot saliedētu komandu    16
4.2.  Motivācijas radīšana, uzticot savus pienākumus un atbildību padotajiem    17
4.3.  Motivācijas radīšana sazināšanas rezultātā    18
4.4.  Motivācijas radīšana, izsakot atzinību    19
4.5.  Monetārais un nemonetārais atalgojums kā motivācijas veidotājs    20
4.6.  Izaugsme karjerā kā motivācijas veidotāja    23
4.7.  Vadītāja uzvedība kā motivējošais faktors (uzticība vadītājam un uzņēmumam)    24
5.  Darbinieku motivācijas vājināšanās un tās iemesli    26
6.  Pētījums par darbinieku motivāciju uzņēmumā ,,Dana – D”    26
7.  Secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma ,,Dana – D” darba motivācijas uzlabošanai    28
  Nobeigums    28
  Izmantotās literatūras saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Katrs darba devējs, apzināti vai neapzināti, piedalās cīņā par vērtīgākajiem talantiem. Lai šajā cīņā gūtu panākumus, nepieciešama precīza un skaidra rekrutēšanas stratēģija.
Uzrakstot darbu, autore ir izdarījusi secinājumu – izcilu talantu nevar dabūt un saglabāt uzņēmumā, nezinot viņa vajadzības, mērķus un vēlmes.
Darba ietvaros veiktā aptauja – darbiniekiem tika piedāvāts novērtēt ar darbu saistīto apstākļu nozīmīgumu. Protams, šīs aptaujas rezultātus nevar nosaukt par ļoti objektīviem un neapstrīdamiem, jo darba autores iespēju robežās bija uzzināt tikai 40 darbinieku viedokļus, bet tomēr dažus secinājumus izdarīt var. Lielāka daļa padoto par dominējošo uzskatīja atalgojumu - finansiālais motīvs darbiniekiem ir tik nozīmīgs, ka, saņemot lielāku algu, viņi gatavi samierināties ar pārējām neērtībām. Samērā nozīmīgi faktori darbiniekiem ir arī darba drošība, ērta darba vide un vadības atzinība un atsaucība – (to minējuši 5 darbinieki jeb 12 % aptaujāto). Pārējie faktori - atpūtas iespējas un iespēja veidot karjeru uzņēmuma ,,Dana - D” darbiniekiem ir maznozīmīgi. Un pastāv arī negatīvs motivators, kas saistīts ar ekonomisko krīzi valstī un ar to saistīto bezdarbu – uzņēmuma darbinieku bailes zaudēt darbu, kas motivē viņus strādāt uzņēmumā un paciest darba apstākļu negatīvos aspektus.
Aptauja pierādīja, ka pastāv saistība starp galvenajiem darbinieka motīviem un attieksmi pret uzņēmumu.
Vadītāju neizpratne par darbinieku motivāciju neapšaubāmi ietekmē piemērotu darbinieku meklēšanas un esošo motivācijas uzlabošanas efektivitāti – tiek nepareizi sastādīti vakances apraksti, nepareizi nospraustas prioritātes darba intervijas gaitā, darbinieks nepareizi tika apbalvots par panākumu darbā utt. Jaunpieņemtie darbinieki var ātri konstatēt, ka viņu vērtības nesakrīt ar darba devēja vērtībām, kas savukārt pazemina darba ražīgumu.
No šīm kļūdām var izvairīties, jau sākotnēji noskaidrojot darbinieku motivējošus apstākļus. Tomēr saprast esošo un potenciālo darbinieku mērķus nav viegli, turklāt tie var arī laika gaitā mainīties.


Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1335574
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties