Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:674422
 
Vērtējums:
Publicēts: 08.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Personības izaugsmes veicinošie faktori    7
1.1.  Motivācijas nozīme karjeras izaugsmē    7
1.1.2.  Motivēšanas teorijas    9
1.1.2.1.  D.Makklelanda sasniegumu motivācijas teorija    9
1.1.2.2.  F.Hercberga divfaktoru teorija    12
1.1.2.3.  A.Maslova vajadzību hierarhija    15
1.2.  Personību individuālie sasniegumi kā karjeru veicinošie faktori    19
1.2.1.  Personības individuāli tipoloģiskās īpatnības    19
1.2.2.  Karjera un cilvēkresursi    21
2.  Biroja administratora profesionālā darbība    22
3.  Pētījums par biroja darba administratora individuālo sasniegumu nozīmi karjeras veidošanā    30
3.1.  Uzņēmuma raksturojums    30
3.2.  Respondentu raksturojums    31
3.3.  Pētījumā izmantoto metožu izvēles pamatojums    31
3.4.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    33
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    56
  Izmantotās literatūras un informācijas avoti    57
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Darbinieku darbība ir atkarīga ne tikai no prasmēm, spējām un resursiem, bet arī no motivācijas. Motivācija ir cilvēku psiholoģiskais raksturojums, kas iekļauj faktorus, kas rada, virza un atbalsta cilvēka rīcību konkrēta darba veikšanai. Savukārt motivēšana ir „līdzeklis” kā likt cilvēkiem strādāt uzņēmēja vai kāda cita labā.
2. Darbinieks strādā ar pilnu atdevi, ja viņš var sevi īstenot savā darba vietā, var psiholoģiski justies komfortabli, var saskatīt savā darba vietā izaugsmes un karjeras iespējas.
3. Darbiniekiem ar augstu sasniegumu motivāciju ir nepieciešams, lai viņu darbs ir novērtēts. Saskaņā ar motivācijas teorijām, darbinieks var turpināt strādāt saglabājot augstu motivāciju, neuzskatot par primāro atalgojumu, ja darbs piedāvā personīgās un profesionālā izaugsmes iespējas.
4. Universālas definīcijas, kas ir veiksmīga karjera, nav. Viens cilvēks ar to izprot vertikālo karjeru — virzību pa karjeras kāpnēm uz augšu, cits vēlas pilnveidot sevi pēc iespējas vairāk vienas profesijas ietvaros.
5. Karjeras izaugsme galvenokārt atkarīga no cilvēka paša vēlmēm, iemaņām un spējām virzīties uz priekšu.
6. Darbinieku izglītības līmeņa paaugstināšana un iniciatīvas izrādīšana, ir faktori, kas pozitīvi ietekmē darbinieku profesionālās karjeras attīstību.
7. Darbiniekiem ar augstu sasniegumu motivāciju ir iespējas realizēt savas individuālās izaugsmes vajadzības, padziļinot zināšanas un profesionālās prasmes.
8. Rezultāti norāda, ka, ja darbinieks nemitīgi izrāda savu iniciatīvu, vēlmi strādāt, pēc viena mērķa izpildīšanas noliek sev nākamo, tad profesionālās karjeras izaugsme šajā uzņēmumā ir un individuālie sasniegumi ir ļoti būtiski karjeras kāpumam.
9. Ja darbinieks nav ieinteresēts kvalitatīvi veikt savu darbu, strādā tikai naudas pēc, tad karjeras attīstība nav iespējama, pat tad ja ir individuālie sasniegumi.
10. Kvalifikācijas darba mērķis un uzdevumi ir izpildīti.

Priekšlikumi
1. Darbinieku vērtēšanai jābūt virzošai. Nepieciešams uzņēmumā izveidot darbinieku karjeras plānus, kas ļauj darbiniekiem redzēt kādu amatu viņi varētu ieņemt, ja būtu atbilstoša kvalifikācija.
2. Vērtējot darbiniekus jāļauj tiem izteikt savu viedokli un priekšlikumus, jānoskaidro darbinieku attieksme, vajadzības, intereses par karjeras attīstības iespējām.
3. Personāla karjeras attīstības programmai ir jābūt ilgtermiņā.
4. Algas paaugstinājumu vajadzētu piešķirt darbiniekam, nevis amatam.
5. Uzņēmumam vajadzētu vairāk kā līdz šim piedāvāt darbiniekiem paaugstināt savu kvalifikācijas līmeni, apmeklējot seminārus un kursus, jo zināšanu pilnveidošana iedrošina darbinieku vēlmi kāpt pa karjeras kāpnēm.
6. Darbiniekiem darba uzdevumi ir jāizskaidro nepārprotami, skaidri jānosaka mērķi un termiņi tā sasniegšanai, lai novērstu nevērīgu attieksmi pret darbu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −50,24 €
Materiālu komplekts Nr. 1231572
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties