Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:674108
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi/Priekšlikumi
Restorāns ir izdevīgā atrašanās vietā– netālu no lielceļa, kurā iegriezties ir ērti.
Restorāna „Mārtiņbode” personāla attiecības ir ļoti labas, un visi darbinieki ir pozitīvi noskaņoti. Personāls ir zinošs un pieklājīgs. Restorāna vadība ir ļoti pretimnākoša un atsaucīga.
Restorānā ir laba organizatoriskā struktūra, katram darbiniekam ir noteikti savi pienākumi.
Uzņēmuma mārketinga pienākumi tiek veikti caur mārketinga daļu, kā galvenā tiek uzsvērta reklāma, pasākumu organizēšana klientu piesaistei un mājaslapas izveide.
Kā īpašs bonuss – klientu atlaižu kartes, kas rada klientiem psiholoģisku labsajūtu.
Aprēķinot dažādus finansu rādītājus, secinu, ka 2014. gadā restorāna darbība ir nedaudz uzlabojusies salīdzinājumā ar 2012.gadu.
Pēc maniem uzskatiem restorāns darbojas veiksmīgi, piedāvājot augsta līmeņa servisu gan no apkalpošanas gan no piedāvāto ēdienu klāsta un kvalitātes viedokļa.
Uzņēmumam būtu jāturpina sava pilnveidošana .

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties