1.1. Fasādes reklāma.
Uzņēmumi arvien biežāk izmanto tēlu, lai iekarotu patērētāju prātu vai sirdi. Galvenais reklāmas izvietošanas iemesls pirmajā mirklī šķiet pašsaprotams; reklamētais produkts ir jāpārdod. Papildus mērķim „pārdot” nereti mēdz būt arī citi mērķi, no kuriem jebkurš var tikt izvirzīts kā reklāmas galvenais mērķis; reklāmai ir jāveicina uzņēmuma popularitāte, ka arī ir jānorāda uz uzņēmuma kompetenci savā darbības laukā, reklāmai ir jāizraisa simpātijas.
1.2. Apkārtnes ārējās vides iekopšana
Sakopta āriene apkārt viesnīcai – tas parāda cik viesnīca rūpējās par savu ārējā tēla uzkopšanu, lai nav apkārtne piegružota. Ir viesnīcu īpašnieki, kas izvēlas apkārtni, jo viņiem ir svarīgi, kas apkārt atrodas, kādi ir veikali, mājas, atpūtas vietas. Tāpat šeit varam runāt par dažādām viesnīcas apkārtējas vides iekārtošanas iespējām. Viesnīcām, kas atrodas ārpus Vecrīgas parasti ir lielāka teritorija un iespējams ierīkot strūklakas, puķu dobes un citus atpūtas un skaistuma stūrīšus.
1.3. Transporta novietošanas iespējamība
Viesnīcas atrašanās vieta lielā mērā ietekmē piekļuves un transporta novietošanas iespējas. Vecrīgā šis iespējas ir ierobežotas, jo nav iespējams ievietot lielas stāvvietas, bet viesnīcas par to ir padomājušas un katrai viesnīcai ir dažas saviem klientiem rezervētas stāvvietas. …