Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:673506
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Preču zīme, tirdzniecības marka – tās ir sākotnējās nozīmes vārdam brand un tā latviskojumam – “zīmols” - tēls, kas saistīts ar prečzīmi, firmas zīmi, logo u.tml. vārdu, vārdkopu, grafisku veidojumu, simbolu vai citu zīmi un kāds indivīdam un sabiedrībai veidojas (tiek veidots) par kādu vienumu - personu, firmu, preci vai pakalpojumu. 1
Pamatnostādnes „Par Latvijas valsts zīmolēšanas stratēģijas izstrādi 2006.-2010.gadam” ir vidēja termiņa Latvijas valsts tēla politikas plānošanas dokuments. Latvijas valsts zīmolēšanas stratēģijas uzdevums ir kliedēt negatīvu priekšstatu par Latviju starptautiskajā vidē un tā vietā veidot un efektīvi pozicionēt pārdomātu un pozitīvu valsts zīmolu, kas atspoguļo patieso situāciju valstī.
Pamatnostādņu galvenais mērķis ir noteikt stratēģiskos rīcības virzienus valsts zīmolēšanas stratēģijas izveidei, tādējādi radot pamatu koordinētam visu ieinteresēto pušu darbam Latvijas starptautiskās atpazīstamības veicināšanā un valsts starptautiskās konkurētspējas palielināšanā. Tas kopumā veicinās Latvijas tautsaimniecības attīstību un iedzīvotāju sociālekonomisko labklājību.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties