Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:670394
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.08.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Ārējās komunikācijas vispārējs raksturojums un tās nozīme organizācijā    8
1.2.  Ārējās komunikācijas instrumenti un novērtēšanas metodes    11
2.  ĀRĒJĀ KOMUNIKĀCIJA SPORTA KLUBĀ    16
2.1.  Sporta kluba raksturojums    16
2.2.  Sporta kluba ārējās komunikācijas raksturojums    17
3.  ĀRĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS IZVĒRTĒJUMS SPORTA KLUBĀ    21
3.1.  Sporta kluba SVID analīze    21
3.2.  Anketēšanas rezultāti un to izvērtējums    30
3.3.  Intervijas ar sporta kluba vadību apkopojums    43
  SECINĀJUMI    47
  PRIEKŠLIKUMI    49
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    51
  GRAFISKĀ DAĻA    53
  PIELIKUMI    60
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Darba mērķis tika sasniegts un darba uzdevumi izpildīti.
2. Ārējā komunikācija ir neatņemama sastāvdaļa tam, lai tiktu sasniegti izvirzītie biznesa mērķi, neatkarīgi no uzņēmuma darbības specifikas vai uzņēmuma lieluma.
3. Svarīgi ir apmācīt organizācijas darbiniekus komunikācijas prasmēm, jo, izveidojot sakārtotu komunikācijas sistēmu, ir iespējams panākt to, ka ārējā komunikācija ir efektīva un mērķauditoriju sasniedz tai sniegto informāciju, kā arī to, ka mērķauditorija to arī saprot.
4. Ārējās komunikācijas instrumentu izvēle ir tikpar nozīmīga, kā pati informāciju, kuru organizācijas vēlas sniegt, tādēļ, izvēloties komunikācijas instrumentus, ir rūpīgi jāizvērtē ziņojumam atbilstošākais.
5. Sociālie tīkli ir ērts, daudzpusīgs un ekonomisks kanāls caur kuru veidot ārējo komunikāciju.
6. Uzņēmums aktīvi, taču ne pilnvērtīgi izmanto ārējās komunikācijas iespējas, jo nav izstrādāta skaidra ārējās komunikācijas stratēģija.
7. Pētījums par sporta kluba “SPORTIMA” ārējo komunikāciju sniedza iespēju uzzināt klientu viedokli par uzņēmumu un tā ārējo komunikāciju, kā arī sniedza iespēju identificēt uzņēmuma ārējās komunikācijas nepilnības. Šādu pētījumu veikšana ļauj konstatēt nepilnības ārējā komunikācijā un dod iespēju tās novērst.
8. Pētījums liecina, ka sporta kluba ārējā komunikācijā ir nepilnības, kuras radušās nepareizu komunikācijas kanālu izvēles dēļ, kā rezultātā, ārējā komunikācija ir neefektīva un nesasniedz vēlamo mērķauditoriju. Uzņēmums nav pārdomājis ārējās komunikācijas stratēģiju un izmantotos ārējās komunikācijas kanālus kā arī nav pārliecinājies par to, ka mērķauditorija saņem tai paredzēto informāciju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties