Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:666133
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Cenu veidošana starptautiskajā uzņēmējdarbībā noris līdzīgi kā vietējā tirgū – uzņēmumiem jāņem vērā sociāli ekonomiskais stāvoklis, konkurences situācija, tirdzniecības sistēma un pircēju rīcības īpatnības -, tomēr papildus jāņem vērā vēl daži elementi – valdības politika attiecībā uz iekšējā tirgus aizsardzību un valūta, kuru izmanto darījuma noslēgšanā. Līdz ar to cenu veidošana starptautiskajā biznesā var būt visai sarežģīta.
Cenu veidošanās principi starptautiskajā tirdzniecībā ir sarežģītāki nekā nacionālajā, sekojošo iemeslu dēļ:
1. atšķirīgs valstu iejaukšanās līmenis ekonomikā;
2. tirgu daudzveidība;
3. eksportējot produkcijas cena pieaug;
4. pastāv atšķirības praksē nosakot fiksētās un mainīgās cenas;
5. ir atšķirības konkurences cīņas vadīšanā starptautiskā arēnā.
Cenas veidošanās process starptautiskajā tirgū ar daudz ko ir atkarīgs no tirgus veida, kurā šis ārējās tirdzniecības subjekts pastāv.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1246794
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties