Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:663176
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Analīzes daļa    5
1.1.  Praktiska sadaļa    5
1.1.1.  Uzņēmējdarbības vispārīgais raksturojums Latvijā    5
1.1.2.  Fasētā ūdens tirgus    10
1.1.3.  SIA ĶEKAVAS AVOTS raksturojums    11
1.1.4.  Uzņēmuma darbības efektivitāti raksturojošie rādītāji    12
1.1.5.  SVID    16
1.2.  Teorētiskā sadaļa    21
2.  Projekta daļa    24
2.1.  Korporatīvā līmeņa stratēģija    25
2.2.  Biznesa līmeņa stratēģijas    26
2.2.1.  Diferencēšanas stratēģija    26
2.2.2.  Rezultāts    27
2.3.  Funkcionālā līmeņa stratēģijas    28
2.4.  Piedāvātais risinājums    30
2.4.1.  Jauns Produkts    30
2.4.2.  Atteikšana no kvasa ražošanas    34
  Secinājumi    36
  Bibliogrāfiskais saraksts    37
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu globālā ekonomika vairs nav nemainīgs un paredzams veidojums, tā ir ļoti dinamiska vide, ko raksturo liels skaits pārmaiņu. Daudzās pārmaiņas izvirza citas prasības un nosacījumus uzņēmumam un tā darbībai, jo uzņēmumam ir nepārtraukti jāpielāgojas mainīgajai situācijai. Lai sekmīgi konkurēt uzņēmumam ir jābūt ar kaut ko pārākam par citiem tirgus dalībniekiem. Pārākums pār konkurentiem jeb priekšrocība, kuras dēļ pircēji izvēlas dotā uzņēmuma produkciju, nodrošina uzņēmuma izdzīvošanu un attīstību. Konkurētspējīgā priekšrocība mūsdienās ir katra uzņēmuma vadīšanas centrālais jautājums.
Pētījuma objekts ir sabiedrība ar ierobežoto atbildību "ĶEKAVAS AVOTS". Uzņēmums atrodas Ķekavas nov., Ķekavas pag., Jaunsilī. Dibināts devītajā februārī 2007 gadā. Pieder pie mazajiem uzņēmumiem, strādnieku skaits ir 22 personas, neto apgrozījums 1120000 Ls.
Studiju darba mērķis ir novērtēt uzņēmuma darbību, atrast vājās puses vai draudus un izstrādāt priekšlikumus, lai paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju, kopējās darbības efektu, daļēji samazināt vājās puses un draudus.
Studiju darba uzdevumi ir izanalizēt uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi, finanšu rādītājus, izvēlēt piemērotāku stratēģiju un realizēt trijos līmeņos, ka arī izstrādāt projektu, kas paaugstina uzņēmuma konkurētspēju un peļņu.
Darbā tiek izmantotas divas pētījumu metodes, vispār teorētiskā un datu apstrādes statistiskā metode. SVID - ārējo un iekšējo vidi analīze, kas dot iespēju noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, pastāvošās iespējas un draudus ārējā vidē, kā arī tā konkurētspēju. M. Portera vērtību ķēdes modelis – vispusīgāk un dziļāk analizē uzņēmuma darbības un vērtības veidošanās procesu. M. Portera piecu spēku modelis – izvērtē konkurences vidi.
Informācijas avoti ir interneta resursi (dati, atskaites, raksti, mājas lapas, grāmatas) un grāmatas.
Studiju darba izstrādāšanas ierobežojumi ir saistīti ar datu nepietiekamību, jo daļa no informācijas nav publicēta vai ir par maksu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties