Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:663048
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Zināšanas. Vadītājam var piemist visas manis iepriekš nosauktās rakstura īpašības, tas var iemācīties kādas ir vadītāja funkcijas, bet bez zināšanām nekur tālu netiksi. „Kāda jēga no mašīnas, ja neproti ar to braukt?”1 Zināšanas ir ļoti svarīgas visu veidu uzņēmumu vadībai, bet pēc manām domām, lai vadītu viesmīlības uzņēmumu ir vajadzīgas nedaudz lielākas zināšanas nekā citu uzņēmumu vadīšanai. Viesmīlības uzņēmumam tāpat kā citiem uzņēmumiem ir jātiek galā ar grāmatvedību, jāprot savus darbiniekus maksimāli orientēt uz klientu pusi, jo šajā industrijā, cilvēki maksā par ērtībām un viņu vēlmju apmierināšanu, jāprot organizēt visāda veida pasākumus un aktivitātes u.t.t. tātad mēs redzam, ka viesmīlības uzņēmuma vadīšana prasa ļoti daudzpusīgas zināšanas.
‘’Smaids, pārdošana un organizatora talants ir panākumu atslēga apkalpošanas nozarēs’’2. Ja ir smaidīgs apkalpojošais personāls un labi organizēta apkalpošana, tad klientam vajadzētu būt apmierinātam, jo uz klientu vienmēr atstās labāku iespaidu smaidīgs viesmīlis nevis īgns vai bēdīgs viesmīlis. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties