Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:662886
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas vispārējs raksturojums    6
2.  Iekšējā komunikācija    9
2.1  Iekšējās komunikācijas raksturojums un veidi    9
2.2  Iekšējās komunikācijas instrumenti    11
2.3  Iekšējās komunikācijas problēmas un barjeras    12
2.4  Efektīva iekšējā komunikācijas un tās veidošanas problēmas    15
3.  VeA iekšējās komunikācijas raksturojums    20
3.1  VeA vispārējs apraksts    20
3.2  VeA iekšējās komunikācijas veidošana    21
4.  Pētījums par VeA iekšējo komunikāciju    24
4.1.  Pētījuma apraksts    24
4.2.  VeA darbinieku anketēšanas par iekšējo komunikāciju analīze    25
4.3.  Intervijas ar VeA sabiedrisko attiecību speciālisti analīze    31
  Secinājumi    32
  Priekšlikumi    33
  Nobeigums    34
  Anotācija    36
  Abstract    37
  Izmantotā literatūra    38
  Pielikumi    39
  Galvojums    39
Darba fragmentsAizvērt

Neatņemama darbības sastāvdaļa jebkurā uzņēmumā un organizācijā ir iekšējā komunikācija. Atšķirība var būt vien tajā, cik efektīvi šī komunikācija tiek vadīta un pārraudzīta. Diemžēl nereti iekšējā komunikācija uzņēmumos tiek uzskatīta par formālu lietu un tai nepievērš pietiekami daudz uzmanības. Slikti, ja iekšējā komunikācijā neiesaistās uzņēmuma augstākā vadība. Bieži vadītāji uzskata, ka pietiek noturēt runu uzņēmuma kopsapulcē vai publicēt rakstu iekšējā avīzē.
„Ar iekšējās komunikācijas palīdzību ir jārada darbinieku  uzticēšanās un  piederības sajūta, lai panāktu, ka darbinieki iet uz vienu mērķi ar darba devēju, saskatot uzņēmuma mērķu piepildīšanā veidu, kā sasniegt savus personiskos centienus un ieceres” [1;13]
Uzņēmuma vadītājam jāizveido apstākļi, lai darbiniekiem papildus finansiālajai motivācijai būtu citi apsvērumi, kuru dēļ viņš vēlas strādāt tieši konkrētajā uzņēmumā, – korporatīvā kultūra un piederība, kad cilvēks jūtas kā uzņēmuma daļa. Iekšējās komunikācijas uzdevums ir palīdzēt saprast katram darbiniekam viņa lomu kompānijā, veidojot izpratni par organizācijas mērķiem, vērtībām, standartiem un principiem, lai darbinieki patstāvīgi varētu pieņemt korporatīvajām interesēm atbilstošus kompetentus lēmumus.
Ventspils Augstskola ir valsts augstskola, bet ideja par augstskolas nepieciešamību dzima Ventspils pašvaldībā. Augstskola ir dibināta ar mērķi, lai veicinātu reģiona intelektuālo attīstību un sagatavotu augsta līmeņa speciālistus. Darba tēma ir Ventspils Augstskolas iekšējā komunikācija, diemžēl augstskolā šī iekšējā komunikācija ir vāja un komunikācijas pilnveidošanai netiek izmantoti visi pieejamie komunikācijas kanāli. Līdz ar to neveidojas atgriezeniskā saite,un darbinieku starpā neveidojas saliedētība, kas veicinātu augstskolas mērķu sasniegšanu.
Kvalifikācijas darbs tiek balstīts uz darba autores patstāvīgi veiktu pētījumu par aktuālu sabiedrisko attiecību problēmu autores izvēlētā organizācijā – Ventspils Augstskolā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties