Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:662830
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Mārketinga izpētes loma un nozīme    5
2.  Tautsaimniecības attīstība    12
3.  Vispārēja informācija par banku    13
  Uzņēmuma saimnieciskā darbība un tās novērtējums    16
4.  Mārketinga darbības analīze    18
  SWOT analīze    21
5.  Mārketinga vide    23
  Mārketinga galvenie elementi    25
  Secinājumi un priekšlikumi    33
  Izmantotā literatūra un avoti    35
  Pielikums    36
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga izpētes loma un nozīme
Ar izpēti saprot darbības un procesus pielietojamās jeb praktiskās zinātnes jomā, kas vajadzīgi, lai radītu jaunus patēriņa produktus, kā arī procesus un darbības arī akadēmisko pētījumu jomā. Jēdzienu „izpēte” lieto, lai aprakstītu un izskaidrotu darbības, kuras nepieciešamas, lai veiktu mārketinga izpēti. Izpētes mērķi un izpētes objekti var būt ļoti atšķirīgi.
Akadēmiskie zinātnieki un vadības konsultanti bieži vien strādā plecu pie pleca, lai izpētītu un uzlabotu uzņēmuma darbības metodes, padarītu tās efektīvākas un uzņēmumu konkurētspējīgāku [5].
Izpēte ir mēģinājums aprakstīt realitāti, bet nav realitāte pati par sevi. Izpēte ir sistemātisks datu vākšanas un analīzes process, lai labāk izprastu pētāmo fenomenu. Mārketinga izpēte ir mārketinga informācijas sistēmas stūrakmens [5].
Mārketinga informācijas sistēmā mārketinga informāciju iegūst, analizē, uzglabā un nogādā līdz uzņēmuma vadītājiem dažādos līmeņos. Mārketinga informācijas sistēmas pamatā ir izpratne par informācijas nepieciešamību uzņēmuma vadības procesā.
Mārketinga izpēte ir mārketinga problēmu un iespēju definēšanas process, sistemātiski vācot un analizējot informāciju un sniedzot rekomendācijas par uzņēmuma mārketinga aktivitāšu uzlabošanu [5]. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties