Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:660204
 
Vērtējums:
Publicēts: 16.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot studiju darbu autore nonāca pie šādiem secinājumiem:
1. SIA “Saldus pārtikas kombināts” ir viens no senākajiem konfekšu “Gotiņa” ražotājiem, kas papildus ražo īrisus, šerbertus un konfekšu krēmus no dabīgām izejvielām, marmelādes no dabīgām sulām.
2. Uzņēmuma galvenie konkurenti ir SIA „Skrīveru saldumi” un SIA „Antaris”, taču SIA „Saldus pārtikas kombināts” piedāvā plašāko konfekšu „Gotiņa” sortimentu - 15 veidus.
3. „Gotiņa” ir klasificējama, kā patēriņa prece, ikdienas pieprasījuma prece, pamatprece.
4. Pašlaik konfekte ”Gotiņa” atrodas brieduma posmā un ir pozicionējama kā dabīgs, pēc senām receptēm, ar rokām veidots našķis, ar iespējām izvēlēties sev tīkamāko garšu un iepakojumu, par pieņemamu cenu.
5. SIA „Saldus pārtikas kombināts” savu produktu diferencē pielietojot produkta un sadales kanālu paņēmienus.
6. Konfekšu „Gotiņa” mērķa tirgus ir Latvijas iedzīvotāji, ekonomiski aktīvi vīrieši un sievietes vecumā no 40 līdz 60 gadiem, arī pensionāri, kas ir dabīgu, nacionālu produktu un senu vērtību cienītāji.
7. Galvenās uzņēmuma stiprās puses ir tās, ka SIA „Saldus pārtikas kombināts” ir viens no senākajiem konfekšu „Gotiņa” ražotājiem, tam ir plašs, kvalitatīvs konfekšu klāsts, kas tiek veidots un fasēts ar rokām.
8. Galvenās uzņēmuma vājās puses ir tās, ka SIA „Saldus pārtikas kombināts” ir mazpazīstams, ar nedaudzām mazumtirdzniecības vietām.
9. Galvenā iespēja ir jaunu tirgu apgūšana, jo SIA „Saldus pārtikas kombināts” varētu vēl vairāk paplašināt savu darbību starptautiski.
10. Lielākais drauds ir lielais aizvietotājproduktu skaits, arī no ārzemēm, kas ir daudz lētākas, nekā vietējā produkcija. Arī izejvielu sadārdzināšanās nopietni apdraud uzņēmumu.
11. Izanalizējot SIA „Saldus pārtikas kombināts” iekšējo un ārējo vidi var secināt, ka sabiedrība ir konkurētspējīga un sabiedrībai attīstoties, būtu iespējams samazināt ražošanas izmaksas un nopelnīt vairāk.
Pēc studiju darbu izstrādes autore izvirza šādus priekšlikumus:
1. Lai veicinātu savas produkcijas atpazīstamību, veltīt vairāk laika iespaidīgākas reklāmas izstrādei gan Latvijā kopumā, gan Saldū.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1328521
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties