Diplomdarbs
Uzņēmējdarbība un tiesības
Bankas, finanses, vērtspapīri
Banku mārketinga stratēģija-
Banku mārketinga stratēģija
Diplomdarbs40 Bankas, finanses, vērtspapīri, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 4 | |
1. | MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ | 5 |
1. | MĀRKETINGA NOZĪME BANKU PRODUKTU VIRZĪŠANĀ | 5 |
1.1. | Mārketinga nozīme konkurences apstakļos | 5 |
1.2. | Mārketinga īpatnības banku sektorā | 6 |
1.3. | Mārketinga MIX principu pielietojums | 7 |
1.4. | Latvijas banku konkurences vide | 9 |
1.5. | Komunikāciju veidi banku sektorā | 11 |
1.6. | Mārketinga stratēģiju veidi | 16 |
2. | NOGULDĪJUMI, KĀ SVARĪGS FINANŠU INSTRUMENTS BANKU DARBĪBĀ | 20 |
2.1. | Noguldījumu veidi | 20 |
2.2. | Noguldītāju raksturojums Latvijā | 25 |
2.3. | Noguldījumi bankās | 26 |
2.4. | Noguldījumu garantijas | 29 |
3. | MĀRKETINGA AKTIVITĀŠU PIELIETOŠANA NOGULDĪJUMU PIESAISTĒ LATVIJAS KOMERCBANKĀS | 33 |
3.1. | Noguldījumi Swedbankā | 33 |
3.2. | Latvijas Krājbanka | 35 |
3.3. | Nordea banka | 38 |
3.4. | Banku salīdzinājums | 39 |
3.5. | Noguldījumu piesaiste izmantojot banku mājas lapas | 41 |
Secinājumi | 44 | |
Priekšlikumi | 45 | |
Bibliografisko norāžu saraksts | 46 |
Secinājumi
1. Latvijas komercbankas kopš 1992. gada darbojas nopietnas konkurences apstākļos, tāpēc klientu piesaistē liela nozīme ir mārketinga aktivitātēm.
2. Komunikācijā ar klientiem ir svarīga sabiedriskās domas veidošana un reklāmas pasākumu organizēšana.
3. Noguldījumi ir svarīgs klientu piesaistes veids ilgtermiņā.
4. Galvenais noguldījumu piesaistes veids ir augstas % likmes.
5. Pēdējos gados pieaug depozītnoguldījumu termiņi.
6. Izvērtējot Latvijas Krājbankas, Nordea bankas un Swedbank termiņnoguldījumu nosacījumus, darba autore secināja, ka izdevigāk šo ieguldījuma veidu veikt Latvijas Krājbankā.
7. Banku noguldījumu rādītāji ir atkarīgi no tā cik plaša ir noteikta bankas mērķa auditorija, kādi ir noguldījumu piedāvājumi un cik tie ir izdevīgi, cik efektīvi ir izstrādāta bankas mārketinga stratēģija.
8. Katrai bankai ir dažāda mārketinga stratēģija, kas ir orientēta uz konkrētas bankas piedāvājumiem un vēlamajiem rezultātiem. Mūsdienās bankas klientu un līdzekļu piesaistei izmanto tiešo komunikāciju.
9. Latvijas komercbankās ir plašas noguldījumu iespējas, līdz ar to katrs iedzīvotājs, kas izlēmis uzkrāt savu brīvos naudas līdzekļus, var atrast sev piemērotāko ieguldīšanas veidu, balstoties uz individuālajām vēlmēm un vajadzībām.
10. No aptaujā gūtajiem rezultātiem izriet, ka lielākā daļa respondentu ir dzerdējuši par „Noguldījuma likumu” pastāvēšanu, bet nezin tā būtību.
Priekšlikumi
1. Savlaicīgāk un nopietnāk pievērsties interneta mārketingam, jo vēlāk būs sarežģītāk un dargāk apsteigt konkurentus.
2. Bankām reklāmā jāiekļauj vairāk saturīgas informācijas, lai sniegt klientam pilnīgāku iespaidu par piedāvāto produktu.
3. Bankām jāpiedāvā stimulējošākus noguldījuma noteikumus, lai saglabāt jau esošos klientus un piesaistīt jaunus.
4. Lai papalašināt banku mērķa auditoriju noguldījumu jomā, bankas varētu aktīvāk popularizēt savus pakalpojumus sociālajos tīklos, kur lietotāji ir dažādās vecuma un sociālajās grupās.
5. Bankām jāpaplašina tiešās komunikācijas pielietojumu, jo tas sekmē noguldījumu skaita pieaugumu.
6. Latvijas komercbankām plašāk jāpiedāvā konsultatīvos pakalpojumus ar mērķi informēt klientus par piedavātā pakalpojuma pieejamību un noderīgumu katram indivīdam.
7. Jāinformē potenciālos klientus par iespēju saņemt savu naudu atpakaļ, kura tika noguldīta depozītā, gadījumā, ja banka tiks atzīta par maksātnespējīgu.
…
Kvalifikācijas darba objekts ir banku mārketinga stratēģija, bet darba priekšmets - bankas noguldītāju piesaiste. Pētījuma mērķis ir teorētiski un praktiski analizēt un izpētīt Latvijas komercbanku aktivitātes noguldījumu piesaistes jomā. Izvirzītā mērķa sasniegšanai, autore ir izvirzījusi sekojošus uzdevumus:...
Pielikumu nav.
-
Banku mārketinga stratēģija
Diplomdarbs40 Bankas, finanses, vērtspapīri, Mārketings, reklāma, Uzņēmējdarbība
- Mārketinga plāns
- Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Mārketinga plāns
Diplomdarbs augstskolai48
-
Mārketinga plāns SIA "Briga plus" žurnāla "Sakaru Pasaule" virzīšanai tirgū
Diplomdarbs augstskolai50
Novērtēts! -
SIA "Ceplīši" vieta Latvijas tūrisma tirgū, konkurence un attīstības stratēģija
Diplomdarbs augstskolai62
Novērtēts! -
Mārketinga plāns "Bayer CropScience" produkcijai
Diplomdarbs augstskolai57
Novērtēts! -
Mērķauditorijas identificēšana un attīstīšana. Žurnāla “Studija” mērķauditorijas attīstīšanas stratēģija
Diplomdarbs augstskolai54
Novērtēts!