Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:659761
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Līdz 19.gs. Eiropā valdīja sīktirdzniecība. Rūpnīcu un fabriku saražotās preces tika nogādātas atsevišķos specializētos veikaliņos. Mārketings bija vāji attīstīts, konkurence tirgotāju vidū bija minimāla. Lauku apvidos pastāvēja daži mazi veikaliņi, kuros tirgoja gan pārtikas, gan rūpniecības preces, bet ļoti mazos apmēros ar sīku sortimentu, tikai pašu nepieciešamāko. Plaši apdzīvotajās pilsētās, piemēram, kā Parīzē līdz 19.gs. bija liels skaits sīku veikaliņu ar savu specializāciju (apavu, zīda audumu, vilnas audumu, aksesuāru u.c. veida veikaliņi). Īpaši neviens veikals nevarēja izcelties ar augstāku ienākumu līmeni, jo pieprasījums visiem veikaliem bija līdzīgs, konkurence bija maza, jo katrs veikals piedāvāja cita veida preces.

Klients
19., 20.gs. Eiropā
Arvien cilvēki alka sasniegt lielākus ienākumus, nopelnīt daudz, daudz vairāk. Parādījās pirmās idejas par tādu veikalu izveidi, kur pārdotu dažāda veida preces un lielā vairumā.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1124826
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties