Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Galvenās prasības anketu izstrādē, iegūto rezultātu izvērtēšanā un apstrādē

     

    Referāts16 Statistika

4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:659013
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  ANKETĒŠANAS BŪTĪBA    4
2.  ANKETĒŠANAS METODES IZVĒLE    6
2.1.  Individuāla intervija    7
2.2.  Grupas intervija    8
2.3.  Intervija pa telefonu    8
2.4.  Intervija pa pastu    9
2.5.  Anketēšana ar interneta starpniecību    10
2.6.  Paneļmetode    11
3.  ANKETAS SASTĀDĪŠANA    12
3.1.  Anketas struktūra    13
3.2.  Jautājumu formulēšana    14
4.  ANKETU REZULTĀTU APSTRĀDE    17
4.1.  Iegūto datu analīze    17
4.2.  Pārskata sagatavošana    18
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    20
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    22
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Anketēšana ir visvairāk izmantotā pētniecības metode.
Ja anketas veidošanas procesā nav formulēts anketas mērķis, labu anketu ir grūti izveidot.
Ļoti svarīgi ir arī noteikt anketas mērķauditoriju, jo respondentu personīgās rakstura īpašības var ir ietekmēt anketas izstrādi.
Individuālās intervijas ir viena no visbiežāk izmantotajām pētījumu metodēm Latvijā.
Ar individuālas intervijas palīdzību var iegūt reprezentatīvus datus par kādā teritorijā dzīvojošiem iedzīvotāju viedokļiem.
Individuālās intervijas ir vienas no dārgākajām un laikietilpīgākajām metodēm.
 Vienas grupas intervijas garums ir aptuveni līdz vienai stundai, vienā diskusijā piedalās 8-12 cilvēki.
Intervijas pa telefonu garums parasti ir 10-20 minūtes, tas nozīmē, ka anketa nevar būt pārāk gara.
Telefona intervija ir ļoti ērti izmantojama metode, ja ir pieejami dati par mērķa grupas telefonu numuriem, piemērs, uzņēmuma darbiniekiem, klientiem vai piegādātājiem u.c.
Intervijas pa pastu dod iespēju saņemt informāciju no liela respondentu skaita ar samērā mazām izmaksām, rēķinot uz vienu respondentu.
 Izdevumu ziņā aptaujas ar interneta starpniecību ir ekonomiski izdevīgākās.
 Paneļmetodi visbiežāk izmanto mārketinga pētījumos. Paneļmetodei ir sekojošas pazīmes: pirmkārt, pētāmais objekts un temats ir patstāvīgs. Otrkārt, datu vākšana atkārtojas pēc noteikta laika perioda un patstāvīga pētīšanas paneļu grupa.
 Jāizvēlas vispiemērotākā anketēšanas metode, ņemot vērā anketēšanai piešķirtos finansiālos līdzekļus, darbinieku resursus, tehnoloģisko nodrošinājumu u.c.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1340179
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties