Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:657174
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Saulkrastu pilsētas tūrisma apskates objekti    3
  BALTĀ KĀPA    3
  VELOSIPĒDU MUZEJS    3
  SAULKRASTU VĒSTURES MUZEJS    4
  PĒTERUPES LUTERĀŅU BAZNĪCA    4
2.  aktīvā atpūta saulkrastos    7
  SAULRIETA TAKA    7
  PLUDMALE UN DABA    7
  SLĒPOŠANAS TRASE    8
  CITAS AKTIVITĀTES    9
3.  NAKTSMĪTNES un ēdināšana SAULKRASTOS    9
  VIESNĪCA „ MARVE”    9
  VIESU NAMS “PIE MAIJAS”    9
4.  TRANSPORTS SAULKRASTOS    11
  VIA BALTICA    11
  SABIEDRISKAIS TRANSPORTS    12
5.  uzņēmējdarbības vide saulkrastos    13
  SECINĀJUMI    19
  literatūras un avotu saraksts    20
Darba fragmentsAizvērt

Baltā kāpa ir viena no skaistākajām jūrmalas kāpām Latvijā ar ne mazāk lielisku skatu uz Vidzemes piekrasti. Šim nolūkam iekārtota arī īpaša skatu un atpūtas vieta. No Baltās kāpas gar jūras piekrasti izveidota 3.6 km gara pastaigu taka “Saulrieta taka” [1]. Baltā kāpa - ar smiltīm apbiris smilšakmens iezi pie Inčupes ietekas jūrā. Smilšakmens iezis, kas veidojies pirms 405 – 350 miljoniem gadu.
Te ir uzņemtas arī Rīgas Kinostudijas filmas: „Kā gulbji balti padebeši iet” un „Nauris"
No 18 m augstās kāpas paveras brīnišķīgs skats uz jūru. Apmeklētāju ērtības šeit izveidots skatu laukums [2].
VELOSIPĒDU MUZEJS

Vienīgās seno velosipēdu kolekcijas īpašnieki Latvijā ir Jānis un Guntis Seregini. Kolekcijas veidošanās sākusies 1977. gadā, kad Jānis iestājās Latvijas Antīko automobiļu klubā un sāka nopietni interesēties par velosipēdu rūpniecības vēsturi, kā arī riteņbraukšanas pirmsākumiem Latvijā. Kolekcija komplektēta no tehniski interesantākajiem Latvijā atrastajiem velosipēdu attīstības paraugiem. Te redzams gan viens no pirmajiem divriteņiem – „augstratiem” Holandē 1889. gadā izgatavotais „Simplex” , Anglijā būvētais velosipēds „Coventry” ar pirmajām pneimatiskajām (piepūšamajām) riepām, kā arī A. Leitnera – pirmajā velosipēdu fabrikā Latvijā, 1888. gadā ražotais „Safety” tipa velosipēds. Unikāls eksemplārs ir 1940. gadā VEF sporta lidmašīnu darbnīcā, vienā eksemplārā izgatavotais koka divritenis, kuru konstruējis tā laika pazīstamākais latviešu eviokonstruktors Kārlis Irbītis, izmantojot lidmašīnu būves materiālus. Bez velosipēdiem kolekcijā plaši pārstāvētas dažādas lietas, kuras saistās ar velosipēdu lietošanu, riteņbraukšanas sportu, biedrībām un velosipēdu ražošanu. Ekspozīcijā var aplūkot lielāko Austrumeiropas velosipēdu firmas zīmju (emblēmu) kolekciju. Šo emblēmu ir vairāk kā 800 eksemplāru no visas pasaules [3] . …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties