Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:656283
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Matemātikas programmas saturs balstās galvenokārt uz kopas jēdzienu. Tas veido bērnam skaidru priekšstatu par skaitļa sastāvu un lielumu. Šeit ļoti labi izmantojami dažādi priekšmeti – bumbiņas, klucīši, āboli, utt., jo priekšmetiskā kopa bērnam palīdz izprast matemātiskā modeļa atbilstību reālām dzīves situācijām. Bērns ir jāiepazīstina arī ar apkārtnē sastopamām ģeometriskām formām – trijstūri, četrstūri, riņķi, kubu, lodi. Jāiemāca arī orientēties pulksteņa laikos. Jāparāda dažādi matemātiskie termini un simboli – skaitlis, cipars, plusa/mīnusa zīme, lielāks/mazāks, vienāds. Jāmāca arī mērīt priekšmetu garumu, par vienību izmantojot metru un centimetru, salīdzināt kopu lielumu pēc skaita.
Vairāki autori, kuri pētījuši rotaļu (Ļ. Vigotskis, D. Elkoņins, Ž. Piažē, D. Dzintare u.c.) ir uzsvēruši tās izzinošo funkciju. Tas nozīmē, ka rotaļā bērns iepazīstas ar apkārtējiem priekšmetiem un to īpašībām. Priekšmetu īpašības (krāsa, forma, lielums, daudzums) un to savstarpējās attieksmes ir matemātisko priekšstatu pamatelementi.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −-1,30 €
Materiālu komplekts Nr. 1196394
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties