Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
6,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:654813
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  BIZNESA PLĀNA KOPSAVILKUMS    3
2.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
3.  NOZARES RAKSTUROJUMS UN ATTĪSTĪBAS PROGNOZES    5
4.  UZŅĒMUMA PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS    6
4.1.  THE EARTH COLLECTION APĢĒRBI    6
4.2.  VAIRUMTIRDZNIECĪBA    7
5.  UZŅĒMUMA PLĀNOTAIS APJOMS UN ATTĪSTĪBAS PERSPEKTĪVAS    7
6.  CENOŠANAS PRINCIPI    8
7.  IZPLATĪŠANAS VEIDI    8
8.  PROGNOZĒJAMĀ TIRGUS DAĻA    8
9.  PROJEKTS    8
9.1.  PROJEKTA MĒRĶIS    8
9.2.  PROJEKTA FINANSĒJUMS    8
9.3.  PROJEKTA AKTIVITĀŠU PLĀNS    9
10.  FINANSU PLĀNS    9
10.1.  IEŅĒMUMU PLĀNS    11
10.2.  PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU APRĒĶINS PA MĒNEŠIEM 1 GADAM    12
10.3.  BILANCE PA MĒNEŠIEM 1 GADAM    13
10.4.  NAUDAS PLŪSMAS PĀRSKATS PA MĒNEŠIEM 1 GADAM    14
10.5.  PEĻŅAS UN ZAUDĒJUMU APRĒĶINS GADIEM    15
10.6.  BILANCE PA GADIEM    16
10.7.  NAUDAS PLŪSMAS PĀRSKATS PA GADIEM    17
10.8.  KREDĪTA ATMAKSAS GRAFIKS    18
Darba fragmentsAizvērt

Vairumtirdzniecība

BBC Latvija ir ekskluzīvas tiesības iegādāties un piegādāt Latvijas tirgum TEC preces un arī tā izplatīt – ir uzsāktas sarunas ar Vairākām tirdzniecības ķēdēm par to apgādāšanu ar preci .
Lai veicinātu vairumtirdzniecību būtu jāveido, kopējā klientu uzskaites sistēma, kas būtu balstīta uz vienotas datubāzes izveides un iekšējo klientu apzināšana vadoties no kopējas uzņēmuma politikas un lēmumu stratēģijas.

Uzņēmuma plānotais apjoms un attīstības perspektīva
Veidojot kopējo pārdošanas stratēģiju uzņēmums plāno veikt šādas aktivitātes:
1.personāla apmācība ar ESAF līdzfinansējumu, lai veidotu izglītota personāla plānveida kopējo tēlu un atrisinātu kadru politikas jautājumus un veidotu kopējo korporatīvo tēlu;
2.atbilstoši noietam sekmēt pasūtījumu sadali veikalos un sagādes iespējās;
3.pirmajā ceturksnī censties sasniegt divreiz lielāku noietu nekā tas bija pirmajā darbības gadā.

Cenošanas principi

Cenošana notiek saskaņā ar kopējo zīmola cenošanas politiku un ņemot vērā Latvijas situāciju gatavo apģērbu tirgū – Metode tiek pielietota Eksperta cenas novērtējums salīdzinot to ar no Biznesa plāna noteiktajiem nosacījumiem tā izpildei un īstenošanai dzīvē
Uzcenojums ir paredzēts no 250 % - 400 % robežās salīdzinot preces iepirkuma cenu – tomēr cenu apgabals piešiem nosacījumiem ir vidējs apģērbu cenai Latvijā.
Janā kolekcija tiks izlikta pārdošanā ar lielāku uzcenojumu- preces, kas veidos atlikumu tiks nocenotas vai izpārdotas izmantojot ---------

Izplatīšanas veidi
BBC zīmola izplatīšanas veidi tiek plānoti:
Izmantojot masu mēdijus – reklāma TV un presē,
Apmaksājot raidlaiku TV - izmantojot tiešās pārdošanas,
Galvenais pārdošanas veids - caur komersantā pārstāvi tiešajā pārdošanā,
BCC katalogs – noslēdzot līgumu ar trešo personu ( LATVIJAS PASTS) realizēt pārdošanu un optimizējot loģistikas izdevumus tādā veidā dodot iespēju attīstīt citu segmentu.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties