Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:654702
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pēdējo 10-20 gadu laikā smaržu industrija tieši Latvijas tirgū ir strauji mainījusies. Ja pirms 20 gadiem Latvijas iedzīvotāji nemaz nevarēja iedomāties, ka ir kādas citas parfimērijas ražotājas bez mūsu pašu "Dzintara", tad pēdējos gados Latvijas parfimērijas veikali ir pilni ar tādu slavenu zīmolu smaržām kā "Dolce&Gabbana", "Cavalli", "Ferre", kā arī "Boss", "Gucci", "Escada", "Dior" vai "Chanel". Un pirms krīzes gados vēl nesenajā 2008.gadā iedzīvotāji atļāvās smaržām tērēt vairākus simtus latu, tomēr šobrīd, kad algu līmenis ir strauji samazinājies, tad atsevišķa daļa iedzīvotāju smaržām neatļaujas tērēt tik daudz naudas, jo tā nav pirmās nepieciešamības prece. Tomēr fakts ir tāds, ka pēdējo gadu laikā cilvēki sāk interesēties par mūsu pašu Latvijā ražotajām, dabiskajām precēm, tāpēc atkal ir modē "Dzinatars", jaunās "Madaras" produkcija, jo arī cenas ir salīdzinoši draudzīgākas. Smaržu dzīves cikls Latvijā varētu būt brieduma stadijā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties