KOPSAVILKUMS 3
1. UZŅĒMUMA APRAKSTS 4
2. PRODUKTU UN PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS 6
3. TIRGUS UN KONKURENTU ANALĪZE 10
4. MĀRKETINGA PLĀNS 15
5. RAŽOŠANAS PLĀNS 17
6. ORGANIZATORISKAIS PLĀNS 22
7. RISKI UN TO SAMAZINĀŠAS PASĀKUMI 24
8.FINANŠU PLĀNS 25
Sabiedrības ar ierobežoti atbildību – kopēšanas centra „Copy Paste” pamatdarbība ir dažādu ar poligrāfiskajiem darbiem saistīto pakalpojumu sniegšana – dokumentu, tehnisko projektu (rasējumu), reklāmas plakātu apstrāde (kopēšana, printēšana, skenēšana, laminēšana, iesiešana, locīšana) un pavairošana dažādos lielumos specializētajā birojā.
Kopēšanas centra atradīsies pašā Jelgavas centrā, Lielajā ielā 17. Vieta ir ļoti izdevīga, jo apkārtnē atrodas vairākas LLU studentu dienesta viesnīcas, dzīvojamās mājas un citas sabiedriskas nozīmes iestādes.
SIA „Copy Paste” juridiskā adrese ir Lielā iela 17, Jelgava, LV-3001. Tā dibināšanas pamatkapitāls ir 10 000 LVL (desmit tūkstoši latu), kas sadalīts 10 (desmit) kapitāla daļās. Vienas kapitāla daļas nominālvērtība ir 1 000 LVL (tūkstoš latu).
SIA „Copy Paste” dibināts ar mērķi sniegt fiziskām un juridiskām personām maksas datu apstrādes un kopēšanas pakalpojumus speciāli tam izveidotā birojā.
Galvenā mērķauditorija ir cilvēki vecumā no 18 gadiem. Klienti (gan fiziskas, gan juridiskas personas) būs gan studenti, gan arī vietējie jelgavnieki.
Cenu līmenis būs zemāks vai vienāds ar konkurentu piedāvātajām cenām. Stiprākais no trim konkurentiem ir netālu esošais kopēšanas centrs „Copy Plus”.
Centram būs izdevīgs darba laiks, kā arī tas būs atvērs brīvdienās.
Plānojot pakalpojumu sniegšanas apjomu, jāņem vērā tas, ka vasaras mēnešos pieprasījums pēc centra sniegtajiem pakalpojumiem būs mazāks, nekā mēnešos, kad notiek mācību process.