Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:649842
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2019.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Conclusions
The battle for supremacy between Nike and Adidas has been going on since
time immemorial. Both of them are very well-known. That’s why people are
divided into two groups: those who like Nike and those who like Adidas.

Financially, Nike, Inc turnover and profit is much higher than Adidas AG
But in 2019 Adidas has dominated by capturing 11.3 percent of the U.S. market share. That’s about double what it had last year.
It is true that Adidas growth is unprecedented, but it still has a long way to go to catch Nike who sits firmly at the top.

Recommendations
The secret of Nike success hides in their way of communication - they are always open for sincere talk with customer
Average Nike’s response rate on Twitter are 75,9%, while Adidas response rate is only 0,13%
Main recommendation for Adidas would be to improve their communication skills through the social network.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1372048
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties