Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:647863
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ceturtajā posmā - Kad informācija tiek iegūta, tad nākamais solis ir to organizēt tā, lai varētu iegūt kādu analīzi. Pētnieki izmanto analīzes veikšanai vairākus statistikas paņēmienus, kā piemēram, tie aprēķina vidējos rādītājus.
Piektajā posmā - Pēdējais mārketinga pētijuma solis, kad pētijums tiek prezentēts vadībai, kura izdara secinājumus un pieņem lēmumu vai šis pētijums ir piemērots un korekts vai nē.

SECINĀJUMI
Mārketinga informācijas sistēma ir mijiedarbojoša, ilgstoša un uz nākotni vērsta cilvēku un iekārtu struktūra, kas paradzēta, lai izveidotu apstrādātu informācijas plūsmu, kas palīdz uzņēmējiem labāk strādāt ar mārketinga programmu. Mārketinga informācijas sistēma ir ļoti svarīga mūsdienu augošajiem uzņēmumiem, īpaši tiem, kuriem ir liela konkurence, kurus skar vides izmaiņas un jaunās tendences, kas ietekmē patērētājus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties