Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:647550
 
Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS   
2.  A/S “TALLINK” VISPĀRĪGS RAKSTŪROJUMS   
2.1.  PAR UZŅĒMUMU   
2.2.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS VEIDS   
2.3.  KRUĪZA PIEDĀVĀJUMI   
2.3.1.  Izklaides iespējas uz Tallink prāmjiem   
2.3.2.  Restorāni un kafejnīcas   
2.3.3.  Sauna   
2.3.4.  Iepirkšanas uz prāmja   
2.3.5.  Konference   
3.  UZŅĒMUMA ORGANIZATORISKĀ STRUKTŪRA   
3.1.  FUNKCIONĀLAIS UZŅĒMUMS   
3.2.  BŪTĪBA UN VAJADZĪBA PĒC PROCESA PLĀNOŠANAS   
  Plānošanas fāze   
3.3.  INVESTĪCIJU PIESAISTES PLĀNOŠANA   
3.3.1.  Kā investīcijas ietekmē uzņēmumu   
4.  A/S “TALLINK” IEKŠĒJĀ UN ĀRĒJĀ VIDE   
4.1  IEKŠĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS   
4.2.  ĀRĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS   
4.2.1.  Tieši ietekmējošā arējā vide   
4.2.2.  Netieši ietekmējošā arējā vide   
5.  PATĒRĒTĀJI   
5.1.  PATĒRĒTĀJU RAKSTUROJUMS   
5.2.  PATĒRĒTĀJU VAJADZĪBU APRAKSTS   
5.3.  SEGMENTĒŠANA   
6.  PAŠU KAPITĀLA IZMAIŅU NOVĒRTĒJUMS   
  PAMATKAPITĀLS, AKCIJAS UN REZERVES   
7.  A/S „TALLINK” GADA PĀRSKATA SASTĀDĪŠANA   
8.  UZŅĒMUMA TĪRA PEĻŅA   
9.  A/S „TALLINK” FINANSIĀLĀ STĀVOKĻA NOVĒRTĒJUMS   
10.  PIECU GADU FINANŠU PĀRSKATS   
11.  SVID ANALĪZE   
11.1.  KONKURENCE   
12.  ANKEŠU REZULTĀTI   
13.  SECINĀJUMI   
14.  PRIEKŠLIKUMI   
15.  SAĪSINĀJUMU SKAIDROJUMS   
Darba fragmentsAizvērt

13 SECINĀJUMI
Analizējot uzņēmuma iekšējo faktoru ietekmi tika konstatēts, ka uzņēmumā ir izveidotas nodaļas, kuras nodrošina kopējo mērķu īstenošanu. Organizācijā darbojas profesionāļi, kuriem ir pieredze šajā sfērā.
Veicot ārējās vides pētījumu, tika noskaidrots, kādi tiešās un netiešās ietekmes faktori ietekmē uzņēmuma darbību.
Tika veikti pētījumi konkurentu vidū un noskaidrots, ka A/S „Tallink” ir Igaunijas konkurentspejīgākā kompānija 2010.
Sabiedrības pakalpojumu potenciālie pircēji ir gan fiziskas , gan juridiskas personas. Galvenokārt tie ir darījumu cilvēki, uzņēmumi, kas pārvadā kravas, sadarbības partneri, aģenti, kā arī ģimenes, kas brauc atpūtas ceļojumos.
Pēc pasažieru skaita salīdzinājuma pa mēnešiem, var ļoti labi redzēt, ka sezonai arī ir liela ietekme uz uzņēmumu, jo vasaras mēnešos it īpaši jūlijā ir divas reizes lielāks pasažieru skaits, nekā ziemas mēnešos. (sk. 7.att.)
Finansu pārskats ir uzņēmuma finansiālā stāvokļa un veikto darījumu strukturālais attēlojums. Ir izpētīta gada pārskata sastādīšanas shēma, kā arī raksturotas tā sastāvdaļas. LR likumdošana nosaka, ka gada pārskatu jāsastāda latviešu valodā . Uzņēmuma finansu pārskats sastāv no: bilances, peļņas vai zaudējumu aprēķina, naudas plūsmas pārskata, pārskata pār uzņēmuma līdzekļiem un to avotiem, paskaidrojuma pie finansu pārskata posteņiem un auditora slēdziena.
Veicot a/s „Tallink” finansiālā stāvokļa novērtējumu, tika konstatēts, ka uzņēmums atrodas diezgan normālā situācijā un par to liecina pašu kapitāla paaugstinājums uz +4%, t.i. uz 25 milj.eiro, bet investīcijas krietni samazinājas laika posmā 2005-2010.gadam- pat uz 96% . Tas traucē uzņēmumam vēl vairāk paplašināties un līdz ar to palielinat klientu skaitu.

14 Priekšlikumi
Lai attīstītu prāmja satiksmi ne tikai starp Rīgu un Stokholmu, bet ievest arī jaunas satiksmes līnijas uz citām valstīm, piem., Latvija- Krievija (Rīga- Sankt-Pēterburga), kur arī ir diezgan daudz tūristu, kuriem pateicoties varētu vēl vairāk paaugstināties uzņēmuma budžets, jāpiesaista investorus. Kuri bez problēmām ieguldītu savas investīcijas A/S “Tallink” uzņēmumā. Bet tad, uzņēmumam jāturas par līderi tirgū, jāuzlabo apkalpošanu, jāpilnveido piedāvātus pakalpojumus, lai ieinteresētu investorus.
Lai investori veiktu lielas investīcijas uzņēmumā, ir jārada noteiktas priekšrocības, kas stimulētu to darīt. Jo neviens negrib riskēt ar savu naudu.
Var arī no sākuma samazināt izdevumu apjomu. Piem., netērēt daudz līdzekļu sakaru izdevumiem, kuģa apkalpes izdevumiem, ja ir iespējams.
Lai ieekonomētu, vajadzētu arī divās reizēs samazināt kruīzus, jo katru dienu pārvadājot, uz prāmja nav tik daudz pasažieru, cik varētu būt, pēc autores domām, ja kruīzu skaits būtu retāks.
Meklēt jaunas iespējas, kā varētu ekonomēt, piem., jaunus piegādātājus ar jauniem izdevīgiem piedāvājumiem.
Jāmeklē jaunus uzņēmumam izdevīgus sakarus.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1321282
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties