Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
5,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:646375
 
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Atkarības veidošanās mehānisms    6
1.1.  Kas ir atkarība un to cēloņi    6
1.2.  Negatīvas atkarības    7
2.  Pusaudžu vecumposma īpatnības    9
3.  Internets    10
3.1.  Kas ir internets?    10
3.2.  Ar ko pusaudži nodarbojas internetā?    10
3.3.  Pozitīvais un negatīvais internetā    11
4.  Interneta atkarība    14
4.1.  Kas ir interneta atkarība un to vēsture?    14
4.2.  Interneta atkarības veidi un simptomi    14
4.3.  Interneta atkarības sekas    15
4.4.  Padomi vecākiem    15
5.  Praktiskais pētījums    17
5.1.  Pētāmās grupas apraksts    17
5.2.  Pētījuma metožu apraksts    17
5.3.  Pētījuma rezultātu analīze    18
  Secinājumi    28
  Izmantotie informācijas avoti    29
  Pielikums    30
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Zinātniski pētnieciskā darba mērķis bija uzzināt vai mūsu skolā ir internetatkarīgi pusaudži – lai mērķi sasniegtu, izvirzījām divus pētījuma jautājumus:
Vai pusaudžu vecumposmā ir daudz internetatkarīgo? Pētījuma rezultāti apstiprinājās daļēji, jo aptuveni 20% pusaudžu pavada laiku no 4 līdz 6 stundām internetā, gandrīz 40%, pavada ilgāk laika nekā plānojuši, 30% sapņo sēdēt internetā mācību laikā, kas norāda uz paaugstinātu interesanti un ar laiku varētu radīt internetatkarības problēmas skolēniem.
Salīdzinot 8.un 9. klases respondentu atbildes, 9. klases skolēniem ir nopietnāka attieksme, viņi mazāk laika pavada internetā, turpretī 8. klases skolēni daudz aktīvāk un ilgāk sēž internetā, kaut gan 8. un 9. klases skolēni ietilpst vienā pusaudžu vecumposmā, bet mums likās interesanti izpētīt, vai būs atšķirības, varam secināt, ka dotajās 9. klasēs skolēniem ir tomēr nopietnāka attieksme pret laiku ko pavada internetā, varbūt tas ir saistīts ar to, ka tās ir izlaiduma klases.
Otrs pētījuma jautājums bija „Vai pastāv atšķirības, pusaudžu vecumposmā, starp zēnu un meiteņu interneta lietošanu?”, apstiprinājās daļēji, meitenes 28 % pārbauda savu e-pastu pirms sāk mācīties, meitenes labāk izies ar kādu pastaigāties 32%, toties zēni konsekventi paliks internetā, 48% meitenes neizjūt spriedzi, ja netiek pie interneta, toties zēniem ir stress, ja nav pie interneta, tomēr kopumā izteiktas atšķirības nav .
2. Teorētiskajā daļā iepazināmies :
kas ir vispār interneta atkarība un vispār atkarības;
kā interneta atkarība var attīstīties jau pusaudžu vecumā;
iepazināmies ar interneta atkarības sekām un iemesliem pusaudžu vecumposmā.
Uzzinājām, ka interneta atkarīgus cilvēkus var iedalīt divās grupās, kuras ir ļoti atšķirīgas, kā arī iepazināmies ar viņu uzvedības izpausmēm;
3. Izdarījām secinājumus, ka pusaudži, kuri ir atkarīgi no interneta, viņiem var rasties dažādi veselības traucējumi. Pavadīt laiku kopā ar draugiem tas ir ļoti labi, jo draugi ir svarīgāki par internetu. Ejot pastaigāties kopā ar draugiem var elpot svaigu gaisu un dzīvot labi, un zināt ka tu netērē laiku, lai sēdētu pie datora. Nebūt atkarīgam no interneta, tas nozīmē brīvi dzīvot!

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1329008
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties