Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:645737
 
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmējdarbības vide    4
2.  Konkurences vide    5
3.  SIA „Mežam un dārzam”    7
3.1.  Par SIA „Mežam un dārzam”    7
3.2.  Veikala SIA „Mežam un dārzam” Madonā konkurences vide    7
  Secinājumi    8
  Izmantotās literatūras saraksts    9
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Šī referāta tēma ir uzņēmējdarbības vides aktualitātes – konkurences vides ietekme uz SIA „Mežam un dārzam”. Šī tēma ir aktuāla, jo daudzi uzņēmumi sekmīgi apmierina tirgus pieprasījumu, bet nespēj izsekot vides izmaiņām. Tas var būt par iemeslu konkurētspējas zaudēšanai, kas var novest uzņēmumu līdz situācijai, kad jāatstāj tirgus. Uzņēmējdarbības attīstība stipri ietekmē kopējo valsts ekonomisko izaugsmi. Uzņēmējdarbībai ir jābūt tādai, lai veicinātu, nevis bremzētu to attīstību, tāpēc uzņēmējdarbības vides uzlabošana ir viens no galvenajiem valsts uzdevumiem. Pirms komercdarbības uzsākšanas uzņēmējam jāizlemj, kāda tipa uzņēmums viņam būs vispiemērotākais. Šī izvēle ir atkarīga no vairākiem faktoriem: pieejamiem resursiem, uzņēmējdarbības veida, dibinātāju skaita, esošās likumdošanas un citiem faktoriem.
Uzņēmējdarbības vides tieši vai netieši ietekmē ikvienu uzņēmumu, līdz ar to vajag rūpīgi pievērst uzmanību un veltīt laiku tās izpētei. Neviens uzņēmums, firma vai organizācija nedarbojas izolēti, pati par sevi. Tās visas darbojas apkārtējā vidē un ir pakļautas dažādu faktoru ietekmei.
Referāta mērķis ir noskaidrot uzņēmējdarbības vides aktualitātes.
Darbā ir apskatītas tēmas par to kas ir uzņēmējdarbības vide, kas ir konkurence un kā tā ietekmē uzņēmuma darbību, kā arī ir apskatīta uzņēmuma SIA „Mežam un dārzam” darbības sfēra, un konkurences ietekme uz šī uzņēmuma tālāku attīstību.
Referāta izstrādē tikai izmantoti tādi literatūras avoti, kā – A. Vedļa „Uzņēmējdarbības kurss”, I. Slavinska „Uzņēmējdarbības plānošana un kontrole” , kā arī vairāki interneta resursi.

1. Uzņēmējdarbības vide
Uzņēmējdarbībā nekas nav patstāvīgs. Nemitīgi mainās tirgus, uzņēmēja darbības apstākļi, pašu uzņēmēju uzvedība. Uzņēmējdarbības subjekti, būdami viens no otra atkarīgi un viens otru iespaidodami, rada attiecīgu sabiedrisko situāciju, kuras apstākļi vai nu provocē uzņēmējdarbības bumbu, vai otrādi – izsauc atplūdus, citiem vārdiem, nosaka uzņēmēja darbības pozīciju, rīcības metodes un līdzekļus. Ja uzņēmējs nevar adaptēties tajā vidē, kurā darbojas, viņš neizbēgami kļūs par tās izmaiņu upuri.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1117641
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties