Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
8,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:643362
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tirgus analīze    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts, produktu konkurējošās priekšrocības    4
  Akciju sadalījums pa īpašnieku veidiem    4
1.2.  Makrovides analīze    5
1.3.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    6
  Vienkāršā metode    6
  Virknes attiecību metode    6
1.4.  SWOT analīze    7
1.5.  General Electric modelis    11
2.  Konkurentu un konkurences analīze    13
3.  Uzņēmuma iekšējā analīze    15
3.1.  Segmentēšana    17
3.2.  Mārketinga mix elementi pēc to svarīguma pakāpes    19
3.3.  Produkts    20
3.4.  Cena    20
3.5.  Sadale    20
3.6.  Virzīšana    20
3.7.  Pozicionēšana    21
4.  Misija, stratēģija, vērtības    22
5.  Plāns stratēģijas īstenošanai    23
5.1.  Pasākumu plāns 2007.gadam    23
6.  Secinājumi    24
7.  Priekšlikumi    25
8.  Izmantotā literatūra    26
Darba fragmentsAizvērt

Šajā kursa darbā veikta uzņēmuma A/S “Valmieras piens” mārketinga vides, konkurences un nozares analīze, kā arī stratēģiju noteikšana un darbības plānošana.
A/S “Valmieras piens” ir viens no līderiem piena pārstrādes jomā Latvijā.
Starp piena pārstrādes un ražošanas nozarē darbojas ļoti daudz uzņēmumu gan vērā ņemamu konkurentu, gan ne tik lielu, tādēļ ir vienkārši salīdzināt A/S “Valmieras piens” ar citiem tirgus dalībniekiem.
Darbā nedaudz iekļauti arī Eiropas Savienības radītie draudi un iespējas, pagaidām gan šie aspekti būtiski neietekmē A/S “Valmieras piens” darbību.
Pētījumi veikti Latvijas tirgū un apskatītas Eiropas Savienības iespējas.
Darba mērķi ir noskaidrot A/S “Valmieras piens” pašreizējo vietu piena pārstrādes un ražošanas nozarē, kā arī noskaidrot stiprās un vājās puses. Darbā ir mēģinātas atrast metodes, kā prognozējot tirgus attīstību varētu panākt A/S “Valmieras piens” turpmāku izaugsmi.
Darbā iekļautas šādas pētījumu metodes:
General Electric modelis
Paplašinātā SVID analīze
Segmentēšana
Pozicionēšana
Pircēju rīcības modelis
Ņemot vērā rezultātus darba beigās ir izdarīti secinājumi un priekšlikumi.
Darbā iekļautas matemātiskas formulas, tabulas, grafiskās pētījuma metodes.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties