Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:642702
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Lielbritānija    4
1.1.  Politiskā sistēma Lielbritānijā    4
1.2.  Ekonomika Lielbritānijā    6
1.3.  Uzņēmējdarbības vide Lielbritānijā    7
1.4 .  Lielbritānijas kultūra    9
2.  „Rīgas Balzāma” lokalizācija Lielbritānijā    11
3.  Mārketinga miks analīze    12
3.1.  Produkts    12
3.2.  Cena    12
3.3.  Produkta virzīšana tirgū    13
3.4.  Sadale    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Lai gan Lielbritānijā ir sastopamas vietas, kurās ir iespēja iegādāties A/S „Latvijas balzams” produkciju, tomēr šajā valstī pastāv iespēja uz vēl lielāku tirgus daļas iekarošanu, šajā gadījumā piedāvājot „Latvijas Melno balzamu”
2. Lielbritānija ir valsts ar parlamentāru demokrātiju ar konstitucionālu monarhiju, valsts galva ir Karalis vai Karaliene, premjērministrs ir valdības vadītājs.
3. Likumdošanas varu Lielbritānijā īsteno divpalātu parlaments, kas sastāv no Lordu palātas un Apakšpalātas, bet izpildvara Lielbritānijā pieder premjerministram un ministru kabinetam.
4. Tiesību sistēma balstās uz statūtiem (konstitūciju), paražu tiesībām un precedentu tiesībām.
5. Pēc iekšzemes kopprodukta (pirktspējas paritātes) Lielbritānija 2010. gadā ierindojās 7. vietā pasaulē, kas ir ļoti augsts un veiksmīgs rādītājs.
6. Lielbritānija Eiropas Savienībā tiek uzskatīta par valsti ar visatvērtāko uzņēmējdarbības vidi- vietu, kur tiekties uz veiksmīgas darbības realizēšanu.
7. Lielbritānijā ir ļoti augsts akcīzes nodoklis, tas ir par 10 reizēm augstāks nekā Vācijā un par septiņām reizēm augstāks nekā Francijā.
8. Kultūra Lielbritānijā ir ļoti daudzveidīga, kas savā ziņā var radīt noteiktas neērtības produkta piedāvājuma realizēšanai, lai atrastu piemērotas reklāmas stilu, kas piesaistītu ikviena patērētāja uzmanību, nepieciešams veikt lielus pētījumus.
9. Briti ļoti nopietni attiecas pret biznesa darījumiem, viņiem svarīga ir punktualitāte un lietu savlaicīga nokārtošana.
10. Lai spētu noteikt labākos pasākumus produkta realizēšanai kādas valsts tirgū, ir jāveic pētījumi par valsts likumdošanu, pieņemtajām normām un uzskatiem noteiktās valsts teritorijā, lai izvairītos no situācijām, kas varētu vērst nelabvēlīgu iespaidu uz piedāvāto produktu.



Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties