Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:642491
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
1.  Facebook pret Google skandāls    4
2.  Facebook sadarbība ar Burson-Marsteller    5
3.  Situācijas alternatīva    5
4.  Reālās situācijas rīcības analīze    7
  Secinājumi    8
  Izmantotā literatūra    9
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Ētikas principi, lai arī ir skaidri pateikti, katrā prakses situācijā darbojas atšķirīgi. Sabiedrisko attiecību aģentūrām būtu jāievēro ētikas kodekss un jādarbojas atbilstoši tam. Godīga aģentūra atteiktos no projekta, kas ir neētisks, tomēr, diemžēl kā liecina prakse, tas nenotiek, bieži šīs aģentūras ir ietekmīgas un veiksmīgi darbojas tirgū.
2. Arī klientam nolīgstot sabiedrisko attiecību aģentūru ir jāievēro ētikas normas, lai nerastos konflikta situācija, kad klients sagaida no aģentūras labas reputācijas saglabāšanu, vienlaicīgi liekot nomelnot konkurentus.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties