-
Viesnīca "Ramada Riga City Centre"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | VIESNĪCAS “RAMADA RIGA CITY CENTRE” IEKŠĒJĀS VIDES ANALĪZE | 5 |
1.1. | Viesnīcas „Ramada” apraksts | 5 |
1.2. | Viesnīcas Ramada Riga City Centre izmitināšanas apraksts | 6 |
2. | VIESNĪCAS „RAMADA RIGA CITY CENTRE” TIEŠĀS IETEKMES ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI | 10 |
2.1. | Viesnīcas ”Ramada Riga City Centre” patērētāji | 10 |
2.2. | Viesnīcas”Ramada Riga City centre” konkurenti | 12 |
3. | NETIEŠAS IETEKMES ĀRĒJĀS VIDES FAKTORI VIESNĪCAI „RAMADA RIGA CITY CENTRE” | 16 |
4. | SVID ANALĪZE | 21 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 24 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Viesnīca „Ramada Riga City Centre” ir pavisam jauns uzņēmums Latvijā, taču pasaulē tas ir pazīstams jau kopš 1954. gada.
2. Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu klāsts ir ļoti liels.
3. Uzņēmums darbojas pateicoties kredītsaistībām ar bankām un atpazīstamībai tūristu vidū.
4. Uzņēmums savas produkcijas virzībai tirgū izmanto „Ramada” zīmolu.
5. Viesnīca „Ramada Riga City Centre” virzās uz mērķi- kļūt par atpazīstamu Latvijā ar labu kvalitāti un noturēt klientu uzticību tai.
6. Patērētāji un piegādātāji ir svarīgākie uzņēmuma tiešās ietekmes ārējās vides faktori. Bez tiem uzņēmums nespētu funkcionēt.
7. Uzņēmuma darbība ir atkarīga no netiešās ietekmes ārējās vides faktoriem, kas uzņēmumu var ietekmēt gan labvēlīgi, gan arī nelabvēlīgi, tāpēc ir svarīgi pielietot visefektīvāko mārketinga stratēģiju, lai produkts apmierinātu pircēju vēlmes un vajadzības labāk par konkurentiem.
8. Uzņēmuma stipro un vājo pušu izvērtēšana, iespēju un draudu novērtēšana palīdz saskatīt patieso situāciju kādā uzņēmums atrodas, un sniedz iespēju noteikt to, kā uzņēmumam attīstīties.
Priekšlikumi:
1. Dažādot un pilnveidot piedāvājamo pakalpojumu klāstu, tādējādi vēl paaugstinot pakalpojuma kvalitāti un palielināt kopējo piedāvājamo pakalpojumu skaitu un radīt jaunus risinājumus, piesaistot lielāku klientu interesi ar jauniem pakalpojumu veidiem.
2. Novērot un prognozēt valsts ekonomisko stāvokli un gaidāmās izmaiņas, lai varētu veicināt attīstību un izdarīt prognozes.
3. Vairāk koncentrēties uz mārketinga aktivitātēm, veidot reklāmas televīzijā, medijos un internetā, izmantot visus mārketinga elementus, kas palielina uzņēmuma atpazīstamību un konkurētspēju.
4. Arī turpmāk konkurēt ar augstu kvalitāti, saglabājot sociālo atbildību, jo tas palīdz piesaistīt jaunu un jau esošo klientu uzmanību.
…
Studiju darbs Viesnīca „Ramada Riga City Hotel” ir daļa no starptautiskās viesnīcu ķēdes „Wyndham Hotel Group”. Tā ir lielākā franšīzes viesnīcu ķēde pasaulē, tā ir sešdesmit piecās valstīs, un tā balstās uz vienpadsmit zīmoliem. Viesnīca nodarbojas ar viesu uzņemšanu, kā arī ar savu neatkārtojamo viesmīlību un augsto viesu apkalpošanas kultūru. Neatkarīgi no tā, vai apmeklētāj ir biznesa, atpūtas vai ģimenes izbraucienā, „Ramada Riga City Centre” nodrošinās augstākās kvalitātes viesnīcu pakalpojumus. Viesnīcai „Ramda Riga City Centre” ir vairāki pakalpojumi, taču autors aprakstīt un pētīs viesnīcas piedāvāto pakalpojumu- izmitināšana, jo tas, pēc autores domām, galvenais pakalpojums viesnīcu pakalpojumu klāstā un tas ir tas pakalpojums, bez kura viesnīca nevarētu pastāvēt. Autors izvēlējās rakstīt šo darbu tieši par viesnīcu „Ramada Riga City Centre”, jo šī viesnīca ir nesen uzzsākusi savu darbību un autors vēlās novērot to, vai viesnīca tiks uz priekšu savā attīstībā vai noslīdēs uz leju šajā situācijā, kas pašreiz ir Latvijā. Autors izvēlējās pētīt tieši viesnīcu, tāpēc, ka autoru interesē tieši šī nozare un domā nākotnē dibināt savu uzņēmumu, kas saistīts ar izmitināšanu.
- "Maritim park hotel Riga" apraksts
- Uzņēmuma SIA “Moduls- Rīga” darbības analīze
- Viesnīca "Ramada Riga City Centre"
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Uzņēmuma SIA “Moduls- Rīga” darbības analīze
Referāts augstskolai25
-
"Maritim park hotel Riga" apraksts
Referāts augstskolai12
-
Nodarbinātības un bezdarba problēmas izpēte Rīgā un Latvijā
Referāts augstskolai25
Novērtēts! -
Rīga
Referāts augstskolai8
-
Menedžments viesnīcā "Wolmar"
Referāts augstskolai9