Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
4,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:635989
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Auto tirgus attīstība    5
1.1.  Pirmie mēģinājumi izmantot mehānisko enerģiju    5
1.2.  Siltuma dzinēji    5
1.2.1.  Tvaika dzinēji    5
1.2.2.  Iekšdedze dzinēja rašanās    6
1.2.3.  Dīzeļdzinējs    7
1.2.4.  Vankel tipa dzinējs    8
1.3.  Automašīnu izmantošanas pirmsākumi    8
1.3.1.  Pirmie sasniegumi cilvēku pārvadājumos    8
1.3.2.  Pirmās autosacīkstes    9
2.  Auto tirgus pasaulē    11
2.1.  Auto tirgošanas pirmsākumi    11
2.2.  "Lielās” pārmaiņas auto ražošanas principos 20. gadsimta sākumā    12
2.3.  Tirgus tendences 20. gadsimta beigās    13
3.  Eiropas un Latvijas auto tirgus īpatnības    15
3.1.  Eiropas auto tirgus    15
3.2.  Latvijas auto tirgus    15
3.3.  Speciālistu atziņas par Latvijas automobiļu lietotāju pieprasījuma īpatnībām    16
3.3.1.  Intervija ar auto tirgotāju    16
3.3.2.  Intervija ar autoservisa vadītāju    17
  Nobeigums    20
  Secinājumi    21
  Izmantotie informācijas avoti    22
Darba fragmentsAizvērt

Transporta problēmas risināšana ir aizsākusies jau aizvēsturē, kad pirmatnējie cilvēki vispirms pārvietojās pašu spēkiem un vēlāk šim mērķim sāka izmantot dažādus dzīvniekus, kas bija spējīgi paveikt lielāku darbu. Laikam ejot tika meklēti risinājumi mehāniskās enerģijas izmantošanai transporta nolūkos, kad visbeidzot sabiedrība nonāca līdz mūsdienu tehnoloģiju priekštečiem- siltuma dzinējiem, kuri tiesa gan revolucionāri pārveidoti, darbojas principā visos mūsdienu transportlīdzekļos. Šī tehnoloģija tika kavēta līdz pat 18. gadsimta beigām, ne tik daudz tehniski iemesli, bet gan sabiedrības pirmatnējie aizspriedumi par iespēju pārvietoties ātrāk par cilvēku bez dzīvā spēka palīdzības tika pielīdzināta melnajai maģijai un cilvēki, kuri nodarbojās ar spēkratu būvi, tika uzskatīti par sātana apsēstiem. (1; 10. lpp)
Mūsdienās auto ražošana un tirgošana ir kļuvusi par milzīgu industriju, kas ir neatņemama mūsu dzīves sastāvdaļa, bez kuras ikdiena nebūtu iedomājama. Bet vai iegādājoties transporta līdzekli tiek uzsvars likts uz tā reālo pielietojumu vai arī ar mārketinga „triku” un sabiedrības aizspriedumu rezultātā automobiļi tiek iegādāti neracionālu iemeslu dēļ, kad par primāro kļūst nevis paša ērtības un vajadzības, bet gan zīmola prestižs un iespēja apkārtējiem demonstrēt savu materiālo stāvokli un statusu sabiedrībā? Atbildi uz šo jautājumu autors cer sniegt šajā pētnieciskajā darbā.
Darba tēma: Autoīpašnieku pieprasījuma atbilstība transportlīdzekļa lietošanas vajadzībām
Darba mērķis: Noskaidrot auto tirgus tendences Latvijā.
Darba uzdevumi:
1.Izpētīt Eiropas auto tirgus tendences 2009. gadā
2.Izpētīt Latvijas auto tirgu 2009. gadā
3.Noskaidrot speciālistu viedokli par individuālo auto lietotāju motivāciju iegādājoties transporta līdzekli
Hipotēze: Individuālo lietotāju iegādātie transportlīdzekļi ne vienmēr atbilst to vajadzībām
Darbā izmantotās metodes:
1.Informācijas avotu pētīšana un analizēšana
2.Strukturēta intervija
3.Salīdzinošā metode.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1308527
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties