Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:634298
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

TELE2 reklāmas kampaņas „Meteorīts” izpēte. Vēlamā un reālā mērķauditorijas uztvere
Bakalaura darbs

Teorētiskā daļa: Darba teorētiskā daļa sastāv no informācijas par komunikācijas procesu perspektīvām, integrētās mārketinga komunikācijas, reklāmas kampaņu plānošanas, kā arī partizānu mārketinga un tā instrumentiem. Darba anotācija izveidota veiksmīgi un sniedz precīzu priekšstatu par bakalaura darba saturu. Darbam izveidots garš un visaptverošs ievads, tas ļauj iepazīties ar darba plānu un TELE2 kampaņas „Meteorīts” būtību un notikumiem. Teorijā aprakstīts par komunikācijas procesiem, to lomu mārketingā mūsdienās, mārketinga komunikācijas plānošanu, kā arī plaši aprakstīts par partizānu mārketinga nozīmi mūsdienās, tā sastāvdaļām un pamatprincipiem. Šī mārketinga teorija tika izmantota konkrētajā reklāmas kampaņā. Teorētiskā bāze izveidota ļoti veiksmīgi, labi sasaistīta ar reklāmas kampaņu un ļauj viegli saprast kā ir veidota konkrētā reklāmas kampaņa. Viegli uztvert teoriju, izprast reklāmas kampaņas gaitu un notikumus, pēc kādiem principiem vadījušies reklāmas kampaņas veidotāji. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties